{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Hvordan var sidste dag i dagplejen ? {{forumTopicSubject}}

Idag var det Maliks sidste dag i Dagplejen og det var meget følelsesladet lige fra morgenstunden af ..

Da vi kom imorges sagde hans dagplejemor at vi godt kunne skride igen og hun kunne næsten ikke lade være med at tude. Stod med store blanke øjne og jeg smuttede hurtigt for ellers ville jeg også begynde at hyle *G* ...

Så kom vi til eftermiddagskaffe-farvel da de andre unger var afhentet.. Til kage og kaffe og hygge.. Både Dagplejemor, hendes mand og deres egne to søde børn på 13 og 15 år var også med..
Malik fik en kanonflot rygsæk specialsyet med hans navn på. + nogle andre vildt ting som de havde lavet i dagplejen.. Totalt overvældende !
Vi havde også noget rigtigt sødt glaskunst med til hende..

Kl 18:30 brød vi op og kunne næsten lade være med at tude da vi samlede hans ting sammen og krammede og vinkede..

Det var bare en rigtig hyggelig dag og en god afslutning også !!!

Vi har så inviterede alle 4 hjem til Maliks fødselsdag på Mandag og det var specielt hans dagplejemor glad for, for så var det jo ikke et endeligt officielt farvel - for vi ses jo på Mandag smiley




Hvordan har i andre sluttet med jeres børn i Dagpleje ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan var sidste dag i dagplejen ?
  • #1   30. sep 2009 Jeg havde bagt muffins og pyntet dem, og dagplejemoren havde bagt boller og gav is til ungerne.

    Oliver fik to fine bøger til godnatlæsning.

    Det var desværre kun ved en gæstedagplejer vi skulle have sidste dag, så vi er inviteret over til hans "rigtige" dagplejemor når hun bliver rask, så kan han få endnu en afslutning.

    Men gæstedagplejeren sys nu alligevel han skulle fejres.


Kommentér på:
Hvordan var sidste dag i dagplejen ?

Annonce