{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Gode råd søges - natteroderi :/ {{forumTopicSubject}}

Hej skønne piger (: ..

Ja nu har det her stået på i en uge , og jeg vil dælme ikke mere !!
Min søn Magnus har været frisk omkring halv 3 - halv 4 og så får han en flaske , han er stadig lys vågen , så kæmper jeg i en times tid , men at putte ham , men jeg er jo faktsik mega træt på det tidspunkt, så jeg bliver lettere irreteret over at skulle hører på hans brok/små gråd, da jeg giir ham sutten KONSTANT .. efter en times til eller 1½ græder/skriger han så og jeg må stå op kl lort .. knægten sover så et par timer efter vi er stået op .
Det har været 5-6 dage ud af 7 det har været sådan .

I nat stod jeg ikke op med ham, jeg tænde væglampen gav ham et stykke legetøj og så kunne jeg få lidt fred .. men det var da ikke meget jeg alligevel fik sovet ..

Mangler desperart gode råd (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd søges - natteroderi :/
  • #1   12. okt 2009 Hej.
    Jeg oprettede en tråd i går eller forgårs der hedder "til jer med børn på 9 mdr"
    Har nemlig samme problem......
    Stået på i en uges tid også, vågner og er frisk (det er jeg ikke). Ligger bare og kigger og snakker og ender med at græde når jeg ikke kommer og han beg. at kede sig.
    Jeg har kunnet dysse ham ned og få ham til at falde til ro igen.
    Men den anden dag var det fra midnat til halv fire!!!! og de sidste to nætter ½ time ved 3 tiden.
    Du kan prøve at læse hvad andre har skrevet i min tråd, det lyde rmest som om det er en fase de kommer i når de når de 8-10 mdr måske før....
    Men træls det er det sørme når man er vant til de sover igennem!!


  • #2   12. okt 2009 og jeg prøver at være princip fast og ikke lege med ham og ikke give ham mad (det plejer han jo ikke at få).
    Han skal sgu vide at når det er nat sover man!


  • #4   12. okt 2009 Bianca, det er også første gang i nat jeg har givet ham en bamse , så han netop ikke kedede sig ... jeg håber sandelig at det er en periode altså :S huha en kort en , de første 3 dage fik jeg kun 3½ timers søvn (da jeg går senere i seng end barnet) ...

    Tania , det kan godt være at forandring ikke er det første, for normalt fortæller jeg ham bare at jeg går op og laver en flaske , og sådan har jeg sagt hele hans liv , ellers snakker vi ikke om noget smiley - for han sover og spiser sådan set samtidigt (normalt) .. nu er han så lys vågen efter han har fået flasken ...

    Magnus plejer at få en flaske om natten - og det kan jeg nu godt leve med indtil den ikke betyder noget for ham mere .


  • #5   12. okt 2009 Bianca, hvilket forum ligger dit indlæg i ? (:

  • #7   12. okt 2009 tania (: ja jeg ved bare ikke hvordan jeg skal væænne ham af meg flasken , har forsøgt at ta vand i flasken og så gi ham lidt af det og så sutten ... så bliver han godt nok sur .. ja måske jeg skulle lade være at sige noget som helst .. han har (før for en uge siden) faktisk altid sovet om natten ..

  • #8   12. okt 2009 Aaaah Isabella har kort i samme dur her paa 4 dagen. Hun nagter at sove om dagen , naar hun ikke er i vuggestuen og vaagner hver nat kl 01- o2 - og fortsatter saadan 1 gang i timen til kl bliver 06 om morgenen.

  • #10   12. okt 2009 isabella's mor ... uh , ja bare det var så let .. magnus skriger til lyst bliver tændt og vi står op ... kæmper en times tid til kængten løber tår for tålmodighed ..

    Tania , heh han bliver da blå i hovedet af galskab smiley han er vist en rimelig hysterisk dreng (: dog med tålmodighed (bare ikke lige om natten)


  • #11   12. okt 2009 Mor til magnus .. Looooooooooooool let ??? Jeg har saa ondt af mig selv og er tat paa at rende hjemme fra.

  • #13   12. okt 2009 isabella's m .... ja da , let (: du er ikke nød til at stå op kl halv 4 - ellers skriger barnet sig selv halvt ihjel smiley og jeg kæmper i en time inden jeg står op med ham .- det vil sige at give sut og ligge ham på siderne, maven, ja hver 5. minut .- hvis ikke hver 3 smiley

    ja jeg render os snart hjemme fra og JA det er pisse hårdt ikke at få sovet , om det så er på den ene eller anden måde smiley


  • #14   12. okt 2009 tania , jo det kan jeg gøre ... det er os hende der siger at han har temparment ... (hvem mon han har det fra *Gg*) men det er vel først imorgen jeg kan det - tror nok det hedder mrllem 8-9 at man kan ringe ..

  • #16   12. okt 2009 Jeg mener den lå i "opdragelse" eller hvad det hedder...

  • #17   12. okt 2009 uha johanne har lige haft en tur også... men nu har vi bare ladet hende græde og de første 2 nætter var det ulideligt, men den 3 sov hun... hun har masser af bamser og sutter i sengen...

  • #18   12. okt 2009 lisbeth, uh det lyder hårdt - ja det ville jeg ikke kunne , da man ikke ved hvad der sker i et barn der får lov at græde sig i søvn - man ved ikke om det er et svigt de mærker, eller om de bliver bange for natten/mørket senere hen .. mit hjerte ville ikke kunne bære at lade ham skrige . så hellere undvære søvnen (:

  • #20   12. okt 2009 tania , tja ikke de bøger jeg har læst om søvn - så ved man ikke hvad der sker - det er altså ikke besvist endnu (:
    der var en (børnelæge tror jeg) der beskrev hvad han troede deer skete, og puha så sad jeg der og var ved at hyle - det vil jeg ikke udsætte min søn for .,,


  • #21   12. okt 2009 Er bestemt heller ikke tilhænger af at lade dem skrige sig i søvn, jeg vil heller ikke springe så snart han siger kvæk, men skrige i længere tid, nej det kan jeg ikke lade ham gøre....
    Det vil jeg føle som et svigt fra min side... om de tager skade eller ej...
    Nu har jeg læst bogen "sov igennem uden gråd" og hun er heller ikke tilhænger af at skrige sig i søvn og jeg har fulgt de metoder hun anbefaler for at lære børn at falde i søvn selv og må bestemt sige det virker, uden at skrige sig i søvn ;o)

    Men ved ikke hvad hun siger om de faser her hvor de roder om natten, har ikke bogen selv.


  • #22   12. okt 2009 HUn sover perfekt nu så det kan jeg ikke se og jo gu er det hårdt, men jeg gik ind og tog hende op og trøstede til hun ikke græd mere gav hende lidt vand og kyssede hende og lagde hende og sagde godnat og vendte det "døve" øre til... tror nu det er værre for faren her end for mig... han går ind til hende med det samme, men det er slut nu... i nat var han dog oppe for at give hende sutten...

    Det er jo ikke fordi der er noget "galt" det er bare fordi hun ikke vil sove alene... Men jeg har dårlig ryg og kan og vil ikke sove med hende i sengen længere...

    Jeg tror ikke på de tager skade af at græde... Til at starte med var vi også dem der gik ind med det samme, men så sagde min veninde at vi skulle prøve og se om ikke det blev mindre og mindre for hver aften/nat... og det tog 3-4 dage så nu kan vi ligge hende i seng kl 20-21 stykker og hun sover til kl 8.15 ca...


  • #24   12. okt 2009 Ja jeg kan også høre forskel på gråden. Man er ikke i tvivl om der er noget galt.
    Min dreng kan også græde (pylret) og så tager jeg ham da heller ikke op hver gang. Han behøver jo heller ikke vænne sig til man tager ham op hele tiden.

    Tager ham heller ikk op om natten, lader ham ligge og græde et lille stykke tid, for nogen gange er det bare drømme og så holder han med det samme igen. Ellers kan han dysses ned mens han ligger i sengen.

    Men nogen lader deres børn græde sig i søvn i flere timer hver aften i starten, det er jeg ikke tilhænger af.


  • #25   12. okt 2009 tania - jamen vi er jo enige (:

  • #27   12. okt 2009 nej nej (: man gør jo tingene forskelligt -

Kommentér på:
Gode råd søges - natteroderi :/

Annonce