{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Mia F
Mia F
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416

Påklædning i kulden {{forumTopicSubject}}

Ville gerne høre hvad i andre gør med jeres små børn når du skal ud i kulden. Vi har lidt problemer med at finde ud af hvordan vi skal pakke vores datter på 3½ mdr ind når vi skal have hende med ud.

Hun ligger i barnevognen(liften) med dyne over sig, og selvfølgelid med det der overslag over sig. Men ville vi kunne købe en flyverdragt og proppe hende i, og så undvære dynen? Eller er en trøje nok, nå hun ligger under dynen?

Håber der er nogle der vil fortælle lidt om hvad i gør/gjorde da de var helt små.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Påklædning i kulden
  • #2   18. okt 2009 Min datter får en fleecedragt på, udover tøjet og så en hue på og dyne... Når vi er ude og gå tur har hun enten samme påklædning, termodragt eller vinterjakke på.. Det kommer helt an på vejret og hvor langt vi skal... =)

• #3   18. okt 2009 Hun er november barn, og sidste år, da hun var nyfødt fik hun også en fleecedragt på, udover tøjet og med dyne når hun skulle sove..

• #4   18. okt 2009 Noah, når han sover ude i barnevognen har alm tøj på, fleece dragt ud over, og dyne på... Han er et barn der normalt er meget varm, men det er nødvendigt nu til ham...

• #5   18. okt 2009 jeg vil gerne anbefale denne her multipose, som er total genial til barnevognen( og autostolen) . Ikke så varm og compact som en rigtig flyverdragt men lun nok til de fleste vinterdage - og ellers kan man jo tage lidt ekstra på indenunder - husk heller flere tynde lag en et tykt.

ligenu ligger Anton i sit alm. tøj + en tynd hue og så multiposen + sin elskede dyne og han er super lun når han kommer ind.

http://www.fleece.dk/

• #6   18. okt 2009 vi bruger voksi posen og han har idag kun sovet i alm bluse, strømpe bukser og en lille hue...

• #7   18. okt 2009 Takker mange gange for alle jeres svar.

Kan læse på det hele, at i andre heller ikke pakker jeres børn mere ind end jeg gør. Vores datter har selvfølgelig også hue og vanter på.

Men sys det virker som om hun har en fin temperatur når vi kommer hjem, hun virker hverken for varm eller for kold, så vil bare fortsætte med at føle mig lidt frem.

Bonnie - Den ser rigtig hyggelig ud, den minder lidt om en dragt vi lige har købt, så glæder mig da til at få den vasket så vi kan få den i brug.

• #8   18. okt 2009 Jeg har sådan en slee bee pose (bilka's voksi efterligning). Idag har hun bare haft bukser, strømper, langærmet body og hue på ude i barnevognen. Vi har en fleecedragt til hende, men den bruger vi kun ude, når hun ikke er i barnevognen.

• #9   18. okt 2009 Når Malias (1 år) skal ud i barnevognen har en sit alm. tøj på, en fleecedragt og selvfølgeliglig hjemmefutter, og sin dyne..
    Han står inde i vores skur og sover, så det ikke blæser ned til ham..

• #10   18. okt 2009 Vi har også en slee bee pose fra bilka og idag havde Nicklas en langærmet bluse og strømpebukser på og elefant hue (formiddag) og i eftermiddags havde han ingen bukser på og en lille hue istedet for elefant huen.

Kommentér på:
Påklædning i kulden

Annonce