21. mar 2008 Følger: 35 Følgere: 34 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 558
Læge i dag.. {{forumTopicSubject}}
Hvis nogen har læst mine tidliger indlæg, så har jeg taget en beslutning..
jeg skal til lægen her i dag kl 13.40 og snakke med hende ang abort..
Det knuser mit hjerte at skulle ta den bleslutning, men jeg gør det pga a vores store pige ( Nicoline) hun er nu 2 1/2år, og har en stofskiftesygdom, der hedder galaktosæmi, den gør at hun ikke kan tåle laktose.. Men sygdommen har som mange andre os nogen små "bivirkninger" og har er det hendes sprog det er gået ud over, hun er ca 1år bag ud, vi er ved at få sat talepædagog på, støtte pædago osv.. Og lige pt vil jeg gerne kunne gi hende ALT hvad hun har brug for så hun kan komme vidre.. Og tror en lille en mere ville ødelægge meget i den forbindelse.
Nicoline har brug for meget opmærksomhed og større lige pt, og det vil jeg ikke kunne gi hende hvis vi får en lille en mere nu. vi har jo os victoria på 3mdr..
Det var en hård beslutning, men alligevel ikke, det er jo for min datter skyld.. Jeg har jo to dejlige børn..
Skulle bare lige a med den :o)
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 558
det er en meget sværd og hård beskutning, men vi gør det for nicolines skyld.
Jeg ønsker så inderligt at hun snart kommer til at tale, så hun er på lige fold med de andre børn..
de andre på hendes alder driller hende jo os nu hvor hun ikke snakker så godt, og det er sq synd for hende..
Og det krever jo os meget a os..
Læse masser a bøger, træne ord, bokstaver osv.. Det er intensiv træning hver dag..
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 558
Vores vuggestue er rigtig god til at hjælpe os, med talepædagog osv og alt er os sat igang, men alt tar jo tid.. desværre, for ønsker bare at hun får noget hjælp nu og her, så hun kan komme på samme stadie som de andre.
Hun kan jo godt sige lidt.. mor, far,sut, slut, sur, ja, nej, hej, hov, hvad er det, se der mor/far, små, .. hun kan sige sådan nogen små ord, men kune de to små tætninger, og det er jo ikke meget når hun er 2 1/2år..
Læge i dag..