{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Lorte flyverdragt {{forumTopicSubject}}

Lort lort lorte flyverdragt hvad andet kan jeg sige....

Vi havde reima dragt sidste år og forguede den som bare pokker... Super lækker og min søn kunne sidde i vandpytter osv i den og var altid dejlig varm og tør..

Men i år prøvede vi så en hummel da den bare var så super lækker og smart.. Noah elsker den og så skulle vi så idag afprøve det damen lovede med vand..

Vi tog på legepladsen og hoppede i et par vandpytter på vej derover.. Så løb vi lidt rundt i det våde græs.. 20min efter ville noah gerne hjem igen da han ville hjem til han nye flexitrex bane..
Tager tøjet af ham... Og sørme om ikke flyverdragten er fugtig fra fød og op til knæet.. FEDT NOK..

Ja nu sidder jeg så her og venter på damen fra ønskebørn ringer tilbage.. For NIKS om jeg skal have en ny hummel dragt.. ØV..

Andre der har oplevet det samme med denne fantastiske dragt..???

Lige et surt opstød fra mig..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lorte flyverdragt
  • #1   27. okt 2009 Nej det har jeg ikke oplevet, men har du vasket den med skyllemiddel inden brug? For så virker impregneringen ikke altid.

    Ellers må du impregnere den selv smiley
    Der er forskel på vandafvisende og vandtæt smiley Og så vidt jeg ved er Hummel's overtøj kun vandafvisende.


  • #2   27. okt 2009 Nej jeg har overhovedet ikke vasket den.. Jeg sprugte i butikken om den var lige som reima.. og det lovede hun højt og helligt.. Men øv øv...
    LORT


  • #3   27. okt 2009 Kan du ikke få pengene retur? Rigtig øv, man føler hvert fald man har smidt penge ud af vinduet.

  • #4   27. okt 2009 Jeg har snakket med dem.. Men hun kunne ikke selv tage stilling til det så hun ville lige vende tilbage når hun havde snakket med sin chef..

    man føler bare at 800kr flyver væk. Plus vi får sikkert et tilgodebevis jubii.. Og så har de ikke reima dragter i str 104.. hihi


  • #5   27. okt 2009 Nå lige en update..

    Jeg fik beskeden at den skulle sendes ind da Hummel ikke troede på den var utæt.. Da de ikke havde haft andre..
    Så vi skulle undvære flyverdragten i 3uger.. NIKS om jeg vil når jeg var blevet lovet noget andet af damen i butikken..
    Så jeg fik tilsidst min vilje og måtte så få den byttet men pengene tilbage NIKS.. et tilgodebevis til mig..

    edre end ingenting..

    Så idag er der købt ny reima dragt..


  • #6   27. okt 2009 Det var godt. Sejt at du holdt på dit.. Det kan betale sig at være stædig nogen gange..

  • #7   27. okt 2009 Smiler. ja men UPS.. Blev vist lidt gal hihi...men jeg fik min vilje..

Kommentér på:
Lorte flyverdragt

Annonce