Lorte flyverdragt {{forumTopicSubject}}
Lort lort lorte flyverdragt hvad andet kan jeg sige....
Vi havde reima dragt sidste år og forguede den som bare pokker... Super lækker og min søn kunne sidde i vandpytter osv i den og var altid dejlig varm og tør..
Men i år prøvede vi så en hummel da den bare var så super lækker og smart.. Noah elsker den og så skulle vi så idag afprøve det damen lovede med vand..
Vi tog på legepladsen og hoppede i et par vandpytter på vej derover.. Så løb vi lidt rundt i det våde græs.. 20min efter ville noah gerne hjem igen da han ville hjem til han nye flexitrex bane..
Tager tøjet af ham... Og sørme om ikke flyverdragten er fugtig fra fød og op til knæet.. FEDT NOK..
Ja nu sidder jeg så her og venter på damen fra ønskebørn ringer tilbage.. For NIKS om jeg skal have en ny hummel dragt.. ØV..
Andre der har oplevet det samme med denne fantastiske dragt..???
Lige et surt opstød fra mig..
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Ellers må du impregnere den selv
Der er forskel på vandafvisende og vandtæt Og så vidt jeg ved er Hummel's overtøj kun vandafvisende.
dec 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 45 Svar: 279
LORT
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
dec 2008
man føler bare at 800kr flyver væk. Plus vi får sikkert et tilgodebevis jubii.. Og så har de ikke reima dragter i str 104.. hihi
dec 2008
Jeg fik beskeden at den skulle sendes ind da Hummel ikke troede på den var utæt.. Da de ikke havde haft andre..
Så vi skulle undvære flyverdragten i 3uger.. NIKS om jeg vil når jeg var blevet lovet noget andet af damen i butikken..
Så jeg fik tilsidst min vilje og måtte så få den byttet men pengene tilbage NIKS.. et tilgodebevis til mig..
edre end ingenting..
Så idag er der købt ny reima dragt..
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
dec 2008
Lorte flyverdragt