{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Projekt sov selv {{forumTopicSubject}}

Ja sagen er den at jeg er sygemeldt i 4 uger.. Også har jeg sat mig for at nu skal det være... David skal lærer at sove i egen seng inden jeg igen starter på job..

David er 1 år om ja små 14 dage.. Han har aldrig sovet en nat uden at ligge siden af mig.. Han ammer stadigvæk om natten aftenen.. Og i lidt i løbet af eftermiddagen..
Han nægter at tage flaske...

Jeg er bare så meget i tvivl om hvordan det skal gøres..
Jeg er ikke tilhænger af at han skal græde sig i søvn.. Men han er jo lige startet i dp og der græd han 20 de to eller tre første dage da han skulle sove i barnevognen uden at blive rokket i søvn.. Nu er der ingenting han lægger sig med det sammen.

Så hvordan har jer med ældre børn gjort ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projekt sov selv
  • #1   6. nov 2009 Nej ved godt jeg ikke behøver amme.. Smiler.. Men det skader jo altså ikke..

    Og ved godt projektet ikke bliver nemt.. Men fortryder slet ikke han har fået lov at være i vores seng.. Hvis det bliver en mere kommer han/hun også i vores seng..

    Mit problem er bare at de tremmer som er i hans seng er så smalle at jeg ikke kan få en hånd ind og evt holde ham i hånden..

    Når jeg endelig har prøvet at ligge ham i sengen rejser han sig jo bare igen.. Den eneste måde jeg kan få ham til at sove i sengen er at jeg ligger ham i den hvis han allerede er faldet i søvn.


  • #4   6. nov 2009 Men det er okay for os han sover i vores soveværelse i nu.. så stiller vi bare hans seng siden af vores...

  • #6   6. nov 2009 Vi startede samme projekt hjemme hos os igår.-)
    Og det gik faktisk rigtig godt..

    Det jeg gjorde var, at lægge ham op i hans egen seng, pysse ham godnat og gå.
    Så rejser han sig op, og snakker lidt, men 10 min senere sov han.. Så kunne jeg gå ind og putte ham under dynen:-)




  • #7   6. nov 2009 Må prøve i aften.. Øv Øv kommer til at savne ham i sengen..



Kommentér på:
Projekt sov selv

Annonce