{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår fik jeres barn første tand ?
  • #1   9. nov 2009 kan ikke huske så meget fra michela da hun er 3år nu.. men nicklas som snart er 7 mdr har to fortænder i undermunden.. den første kom da han var ca. 6 mdr. og han har været meget pyllert og været vågen mange gange om natten... ingen feber eller ligende..

Men mener ikke michela var pyllert da hun fik tænder synes ik man kunne mærke det på hende.

• #2   9. nov 2009 Adrian er godt nok kun små 3,5 måned, men har siden søndag ændret så meget adfærd at der må være et eller andet;

Han sover dårligere om natten, han er ekstremt pylret og græder når vi ikke går rundt med ham (han græder ellers ALDRIG), andre mennesker kan slet ikke holde ham uden han græder - han bliver så ulykkelig (han er normalt et MEGET glad barn) og derudover så har han lidt rød numse og skummer ud af munden sommetider. Han gnaver mere på sin sutteflaske end normalt og så sover han nærmest hele tiden - dog ikke så lang tid af gangen, men han sover hurtigt videre.

Jeg har en stærk mistanke om at det er tænder som er på vej, umiddelbart kan jeg ikke se noget udover måske et sted hvor der kunne være antydning af at der kunne ske noget...

Hvad tror I ?

• #3   9. nov 2009 Det kunne godt lyde som tænder... Oliver fik sin første tand da han var næsten 11 mdr, og nummer 2 og 3 her lige inden han fyldte 1 år! smiley ...
    Men altså det eneste vi mærkede på ham var at han fik lidt rød numse...

• #5   9. nov 2009 6 mdr og hun var så hys i en uge at hun græd hele tiden og jeg bar rundt på hende konstant. Det var så galt at jeg endte med at ringe til vagtlægen selvom der skal virkelig meget til før jeg gør det. Jeg vidste ikke hvad der var galt ud over at hun kastede sig fem og tilbage hele tiden og skreg og IKKE ville sidde på gulvet så hun var på min arm mens jeg lavede mad

• #7   9. nov 2009 Sigen var 5 mdr da den første kom og den knap 14 dage efter nr 2, og der var ingen problemer med nogen af dem.. Ku slet ikk mærke noget på hende..

• #8   9. nov 2009 Julie var 4 mdr da hun fik den første og nr to kom et par dage efter..julie havd meget fingerne ind i munden og lidt pyler da man kunne se tanden . men nu er hun ved og få nr 3 tanden der er på vej op og der har hun haft dårlige mave og vågnet i nat og ikke ville sove i et par timer.. tro det gjord lidt ondt for hun ville bare ligge ved mig ... og græd lidt.

• #9   9. nov 2009 Vi venter stadig, men overboens datter der er 26 dage ældre har allerede fået 2, så de må snart være på vej smiley

• #10   9. nov 2009 min ældste søn victor var 7 mdr og han havde feber adgen før den brød igennem
    min datter johanne var 3 mdr og savlede en del
    min yngste søn arthur fik sin første tand to dage før han fyldte et år og han havde ingen symptomer

• #11   9. nov 2009 Oliver har lige fået sin første tand her for 14 dage 3 uger (3 ½ mdr.) siden, og vi har ikke mærket noget til det, andet end han meget gerne ville og stadig vil have vores fingre og andet i munden, han savler også lidt, men ikke voldsomt.

• #12   9. nov 2009 nåh jow.. Oliver har også haft lidt rød numse og meget tynd mave =(

• #13   9. nov 2009 min datter fik første tand kort før hun blev 6 mdr, og nr ca 14 dage efter.

hun er nu 9 mdr og har lige fået nr 3, og denne gang har hun været utroligt pylret og urolig og savlet som en skt. bernhards hund. (staves)

men nogen babyer hæver tandkødet meget op og bliver nærmest helt lilla, og andre hæver næsten ikke.
    Min datter hæver kun en smule men tilgengæld kan man tydeligt se at tanden ligger lige under kanten da hendes tænder bliver meget tydelige i hele gummen (altså man kan se hele tanden i gummen) og så bliver hendes tankød helt hvidt inden det brister og bløder en smule, og derefter ved jeg at der går max 1-2 dage før jeg kan mærke tanden.

• #14   9. nov 2009 Noah var 5 mdr og 17 dage da nr. 1 kom og dagen efter kom nr. 2.. Nu er han 15 mdr og har 11 tænder.. Har han ved ingen af dem ændret adfærd eller haft nogen symptomer...

• #15   10. nov 2009 Min datter 8 mdr da hun fik de 2 første.. Hun har hele tiden fået 2 samtidig og var lidt pylret og rød i numsen.. Hun bliver snart 2 og har stadig ikk fået alle sammen..

Kommentér på:
Hvornår fik jeres barn første tand ?

Annonce