1.604 visninger
|
Oprettet:
Angst for vuggedød {{forumTopicSubject}}
Ja ved ikke hvad der sker jeg er ligepludselig blevet fuldstændig panisk og angst kan ikk tænke på andet, jeg er så bange for det skulle ske render ude og kigger i barne vogen hver 20 min og kigger hun stadig trækker vejret og sover ikk så godt om natten..
hvad skal jeg gøre er på renden til at tude fiordi jeg er så bange...????
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
jeg var også meget panisk og sådan.. men det hjalp lidt da jeg hørte det ikke er så udbredt mere..
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 131 Svar: 911
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
Men når det så er sagt kan man ikke udelukke at det jo stadig sker i nogle tilfælde og det er forfærdeligt.
Jeg kan godt forstå du har det rigtig skidt med det. Jeg havde lige en periode hvor jeg også tænkte sådan, tror det er meget normalt at man ikke tror man kan være så "heldig" at få sådan en guldklump og ovenikøbet få lov at beholde dem....
Jeg kender ikke til dette apparat men firmaet Valmed laver en babymonitor som ligner en skridttæller. Den skal sidde på blekanten og den våger over babys respiration. Jeg sidder med en lap der lå i graviditets test fra samme firma.
Den hedder RESPISENSE og du kan kigge på deres hjemmeside
www.valmed.dk
Måske den kan give dig ro i sindet. Det kan være svært at slippe ud af de tanker og du har da virkelig brug for at sove...
jun 2008
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
jun 2008
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 1 Emner: 142 Svar: 1.532
mar 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
Nu er min dreng 10 måneder og jeg stoler på han er ok når han sover og er holdt op med at kigge til ham.
Men især de første tre måneder havde jeg det præcist som dig, jeg skulle kigge hele tiden og kunne simpelthen ikke bare sige til mig selv jeg skulle slappe af.
Nu kan jeg ikke se hvor gammel dit barn er, men er det ikke så gammelt, så synes jeg du skal give dig selv lov til at tjekke lige så ofte du vil og så vil du med tiden lære den lille har det ok og trækker vejret.
Der er da heller ikke en værre tanke end at der skulle ske ens børn noget og som første gangs mor er der så mange nye tanker og følelser vi skal lære at håndtere.
Så vil bare sige, du er ikke alene, det er normalt og som med så meget andet så vokser man med opgaven
jun 2008
Angst for vuggedød