{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sove ude?? Feber?
  • #1   12. nov 2009 Det er bedst for dem at sove ude også når de har feber :0).....malthe har haft lungebetændelse 2 gange nu og har hver dag sovet ude !!!!

• #2   12. nov 2009 De skal selvfølig pakkes godt ind når de ligger ude :0)..... alle de gange malthe enten er blevet vacc og har haft feber har min læge sagt at det er godt at de kommer ud og sover !!!! Men ja det har vel også meget at sige hvor gamle de nu er :0) JA go bedring

• #3   12. nov 2009 Jeg lader også Magnus sove inde når han har feber. Især når vejret er som i dag, diset og tåget. For høj luftfugtighed er ikke godt, spec ikke til forkølede og syge børn.
    Kan også kun få ham til at sove inde når han er syg, ellers nægter han fuldstændig!

• #5   12. nov 2009 Puh det var da forfærdeligt....mon hun fik feberkramper? Ikke fordi de normalt dør af det, men hvad var årsagen til hun døde?

• #7   12. nov 2009 Sørme ikk en rar oplevelse, føj da.
    Man skal altid passe på ikke at pakke dem for meget ind, spec ikk når de har feber...
    Jeg sover også ved siden af Magnus endnu når han har feber. Holder øje med han ikke får feber kramper.
    Jeg har haft nogle ambulance ture med Falck hvor vi har hentet krampebørn. De stakkels forældre! Det vil jeg ikke selv stå i.

Kommentér på:
Sove ude?? Feber?

Annonce