{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

jubiii :) {{forumTopicSubject}}

igår oprettede jeg denne tråd.
http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=23878

blev enige med folk om at jeg skulle tage en snak med min kæreste og det gjorde jeg smiley
vi snakkede om at hvis jeg taber mig 10 kg, så kan vi snakke om at starte projekt baby før tid smiley

weeee er så lykkelig han er endda begyndt at snakke om at han gerne vil have 2 børn et af hvert køn. før der sagde han bare at han ikke vil snakke om det smiley

det skal siges at jeg er 20 og vi har vært sammen i 8 år.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jubiii :)
  • #1   13. nov 2009 Tillykke......:) Hvor meget vejer du da hvis man må spørge??

  • #2   13. nov 2009 jamen jeg vejer 73. men jeg er ikke så høj så det ser tosset ud. jeg har altid vært veltrænet og spillet elite håndbold, men så fik jeg en rygskade og så kunne jeg ikke spille mere smiley

    har i nogle gode sunde opskrifter så modtager jeg gerne med åben kærlig kyshånd smiley

    mange tusind tak smiley


  • #3   13. nov 2009 Hmm, hjælp mig lige ud af min forvirring her "bli nu min tur".? Igår lagde du en tråd ind om at din kæreste ville vente 3 år med at skulle være far, og ville gerne have råd til hvordan du overtalte ham til at gå med til det tidligere, evt. om 1 1/2 år. Når jeg så kigger i din profil, kan jeg se at du d. 22/10 har taget ægløsningstest, og skrevet at så må i sørme igang med lagengymnastikken nu hvor de er positive??? http://www.babygalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=4171 Prøver du at lave en "upser" på din kæreste, for kan også læse ud fra dit indlæg igår at hvis der sker en "upser" skal i beholde det, men at kæresten ikke har lyst til det nu?? Vil bare lige sige at jeg syntes bestemt du skal være enig med din kæreste, og ikke "tage røven" på ham med vilje for at få ham til at blive far, når han nu prøver at forklare dig at han gerne vil vente bare lidt

  • #4   13. nov 2009 Rebecca: kan godt forstå din forvirring. jeg har taget ÆL teste for at finde ud af hvornår i måneden jeg ca har ÆL. og faktisk da han så jeg havde ÆL gik med med til at vi skulle prøve og vi prøvede så. men da min mens udeblev synes han ikke det var det han ville alligevel.
    og så begyndte han igen med at han vil vente 3 år og har sagt det lige siden.

    nej jeg prøver skam ikke at lave en upser .. kunne jeg ikke finde på. vi bruger også kondom bare ikke lige der da han jo selv sagde at vi skulle prøve uden.

    tog enlig bare den der ÆL for at vide hvornår i måneden jeg ca har æl og det vil jeg gøre engang imellem så jeg ved det til når vi engang skal i gang.

    jeg er bare glad nu over at han SERIØST mener at vi kan snakke om at starte tidligere når jeg har tabt mig.


  • #6   13. nov 2009 og nej jeg spurgte ikke om råd til at få ham til at gå med tidligere. jeg lavede en tråd igår hvor jeg spørg for sjov om ikke jeg må låne en gravid mave bare for at mærke sådan en.
    og så begynder vi at snakke om at min kæreste vil vente 3 år og jeg ikke synes det er fair at han skal bestemme så jeg vil hellere finde en mellemvej som vi begge kan være glade for.

    og så beynder folk at diskutere.


  • #7   13. nov 2009 Tania: det troede jeg til at starte med men han lød virkelig seriøs igår. og jeg kan altid se på ham når han virkelig gider at snakke om tingene og når han ikke vil.

    jeg spurgte ham forsigtigt igår da han stod og lavede mad: skat må jeg godt spørge dig om noget? ja siger han så. og så spurgte jeg ham sådan hvornår han godt kunne tænke sig at få børn og så smilede han bare og sagde: jamen jeg havde jo sagt 3 år men hvis nu vi taber os så kan vi jo snakke om at starte tidligere for jeg vil gerne have 2 børn en pige og en dreng .. og så begyndte jeg bare at tude :')

    hvor kom det lige fra? smiley


  • #9   13. nov 2009 Tania: ja forstår dig skam godt. og selvfølgelig skal vi være 2 om det men det mener jeg jo ikke vi er hvis det er ham der skal bestemme hvornår vi skal starte. derfor jeg synes vi skulle finde en mellemvej som vi begge kan acceptere smiley fordi hvis jeg nu blev gravid om 1½ år så vil han jo nok også blive klar i løbet af de 9 mdr. men kunne aldrig finde på at snyde ham.


  • #10   13. nov 2009 Bli nu miiiin tur. Jeg kan virkelig godt forstå at du glæder dig rigtig meget, det er også noget af det mest fantastiske der findes, men det er også noget at begge yarter skal være klar til, for ellers bliver det muligvis ikke så lyserødt som forventet. Jeg fæstnedede mig ved at du igår skrev " han vil gerne først have når han er 24 fordi han mener et barn ødelægger hans liv :S" og det vil jeg ikke mene kommer fra en mand der er klar til at blive far. Jeg prøver ikke at gøre dig ked af det, vil bare unde dig at det hele bliver som du drømmer om, og det tror jeg ikke at det gør hvis du tvinger ham til det, eller laver en "upser" som du så siger at du ikke gør. Men undskyld mig, jeg syntes bestemt at jeg ud fra dit ÆL album det lyder som om at du havde taget de tests fordi du håbede at de var positive og kunne blive gravid den dag!

  • #11   13. nov 2009 min kæreste er bare begyndt at være så kærlig siden igår. når han møder før mig så sidder han bare og kigger på mig i 10 min imens han nusser min kind eller mit hår. og giver mig en masse krammere og kys osv smiley

    det er så skønt.


  • #12   13. nov 2009 rebecca: jeg lavede et album fordi jeg ikke kunne finde ud af som de skulle se sådan ud når de ser positive ud.
    og jeg skrev også først bagefter at han havde sagt at vi jo kunne prøve så skrev jeg at så måtte vi jo igang.
    han siger det der med et barn vil ødelægge mit liv det siger han fordi han ikke vil snakke om det.

    jeg kunne ALDRIG finde på at lave en upser uden han var med på det. og aner heller ikke helt hvordan jeg skulle gøre det :S jeg ville have så dårlig samvittighed ved at gøre noget så vildt som det mod ham. ALDRIG om jeg kunne finde på det.

    du gør mig skam ikke ked. min kæreste er bare mærkelig når han ikke vil snakke om ting så kan der komme de mærkeligste sætninger ud af ham. så tror ikke på at han mener at et barn vil ødelægge hans liv.


  • #17   13. nov 2009 HØR NU FOR DÆLEN HVA JEG SKRIVER : han sagde med glæde i stemmen (hvem kender min kæreste bedst af os?) at hvis jeg tabte mig 10 kg så kunne vi snakke om at starte tidligere.

    i kan da slet ikk vide hva min kæreste mener og hva han ikke gør. hvis i skriver at noget om jeres mænd, så ved i da også bedre hva han mener end jeg gør.

    min kæreste har vært i mega vildrede indtil vi fik snakket om det igår. prøv dog at læs hva der bliver skrevet. den tråd jeg lavede igår blev også til noget helt andet end hva den skulle. jeg spurgte for sjov om jeg måtte låne en gravid mave bare for at prøve at mærke det.
    altså hva F***** sker der.


  • #18   13. nov 2009 jeg har ikke snakket med min kæreste om børn i et stykke tid nu så derfor spurgte jeg ham bare forsigtigt igår. for JEG kan godt høre når han bare er træt af at høre på mig og når virkelig godt vil høre på mig og snakke om det.

    i kender ham jo ikke. igår fandt vi bare frem til at det ikke kan passe at han skal have RET til at sige hvor mange antal år han vil vente, da man jo er TO om at få et barn, så må man jo finde en mellemvej sammen nu når man er TO om at skal have et barn. hvis vi henter de 3 år som HAN har sagt så er det jo kun HAM som bestemmer og hvis vi får nu så er det kun MIG der bestemmer og det vil jeg heller ikke, så derfor skal der findes noget vi BEGGE(da vi jo er TO om at lave et barn) synes er en god løsning.


  • #19   13. nov 2009 mor til asbjørn og fiona: mange tak. ja jeg synes bare det er træls at andre skal være kloge på min kæreste som om de kender ham. det er jo dem der mener man skal være 2 om det så skal man jo også snakke om det.

  • #20   13. nov 2009 ja og det er derfor jeg er så lykkelig for kunne bare se på ham at han gerne ville snakke om det .. smiley

  • #22   13. nov 2009 ja også derfor jeg er glad for at jeg kan mærke at han virkelig gerne vil snakke om at starte før når vi har tabt os, og det siger han ikke fordi han er træt af at høre på mig. men mener det sku.

    det er dejligt i kommer med jeres mening, men det er som om du så ikke tror på mig når jeg skriver hva jeg skriver.


  • #23   13. nov 2009 jeg tror heller ikke han er klar nu. men han lyder som om at det nærmer sig siden han gerne måske vil starte tidligere smiley og det er derfor jeg er glad det er jo mega fremskridt for mig.

  • #24   13. nov 2009 kamilla: jeg presser ham skam ikke til noget. det er jo ham der mener at vi kan snakke om det når jeg har tabt mig, hvilket jeg tror på.
    han har lovet at han ikke vil lave det om til 3 år igen når jeg engang er nået til at jeg har tabt 10 kg.


  • #26   13. nov 2009 jeg tror faktisk på at han er ved at gøre sig klar, for jeg tror ikke han ville sige sådan noget hvis han ved at han ikke vil være klar til det.
    jeg håber han mener det. hvilket jeg tror han gør.

    så nu skal jeg bare igang med at tabe mig smiley

    har i nogle gode opskrifter?



Kommentér på:
jubiii :)

Annonce