{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Spørgsmål. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige et spørgsmål til alle jer herinde der har født.
har jeres maveskind trukket sig sammen igen efter graviditeten så det ser ud som en almindelig mave igen?

og ellers, kan det så trænes væk så det kommer til at ligne en normal mave igen?

Jeg vil rigtig gerne have et svar på det for hvis det aldrig trækker sig sammen eller kan trænes helt væk så tager jeg drastiske midler i brug smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål.
  • #1   26. nov 2009 Mit har trukket sig sammen alle tre gange, har trænet meget lidt og spist rimelig sundt, men absolute ikke fanatisk..

  • #2   26. nov 2009 også sådan helt?

    Nu ved jeg godt jeg selv har valgt at gennemføre en graviditet og vidste også godt hvordan min mave kom til at se ud, men når man ikke er ældre end jeg er så tager det sgu hårdt på en at ens krop ser sådan ud når alle ens veninders maver bare er så flotte. og de siger allesammen ''ork min mave er så grim, prøv at se hvor fed jeg er'' og så hiver de lige fat i den delle der ikke er der, så vil bare gerne have noget håb for at det kan lade sig gøre.

    hvor lang tid gik der før det trak sig sammen?


  • #3   26. nov 2009 Kenny, magnus- det var da nogle feje venner du har dig der, at de kommer med sådanne kommentare..

  • #4   26. nov 2009 ja det synes jeg også, det gør virkelig en nedtrykt når de siger sådan noget, det er jo ikke dem der har fået en hængevom med strækmærker smiley

  • #5   26. nov 2009 Man kan godt se jeg har født, har stadig en lille delle, men det er noget jeg regner med forsvinder med tiden.. min mave blir nok aldrig 100 prcent fin og glat igen desværre.. men jeg vil nu gerne have et eller to børn endnu.. så jeg venter og ser tiden an, for ellers skal jeg under kniven, samt lavet mine bryster....

  • #6   26. nov 2009 Helene J:

    Har ingen planer om at blive gravid igen, det var et helvede gennem hele min graviditet så det har skræmt mig helt væk.

    Har selv været inde at kigge priser for maven og bryster og det bliver omk. 70.000 kr afhænig af størrelsen på brysterne smiley

    men jeg betaler gerne de penge for at få min mave tilbage... og bryster..
    men nu giver jeg det en chance til at starte med, ellers må jeg håbe at jeg kan overbevise bankdamen om at det er meget vigtigt.. ellers må jeg jo tage bette røv med så han kan kigge med sine store flotte øjne så hun ikke kan sige nej.. smiley


  • #7   26. nov 2009 Jeg har lige set det der med bubber i dag, og det handlede om plastik operationer. Lægen sagde, at skindet ikke kan trænes. Trækker det sig ikke ind af sig selv, så er der ikke noget at gøre.
    Min mave er også meget slap, så jeg går med samme tanker som dig, men jeg skal helt sikkert have en eller to mere først. Så må vi se hvordan det ser ud til den tid.


  • #8   26. nov 2009 ja så det også godt, men når jeg har set de unge mødre har deres mave jo kommet til at ligne sig selv igen så den må jo have trukket sig sammen igen.. men hold da op hvor vil jeg bare gerne have min gamle mave tilbage, har lyst til at græde hver gang jeg ser mig selv i spejlet strækmærkerne kan jeg leve med, de bliver mindre tydlige på et tidspunkt så det går nu nok, men kan bare ikke have det blæver der :s

  • #9   26. nov 2009 Ej så har man nok ikke så meget lyst igen.. men det kan jo være du ændre mening, for man "glemmer" smerterne.. hader heller ikke den fedeste graviditet eller fødsel.. men vil bestemt gerne have a william får en eller flere søskende, og jeg vil super gerne opleve alle de dejlige ting der følger med hehe...

    ja det koster lidt, men synes osse det er pengene værd hvis man har det så skidt over sig selv osv... men jeg regner med jeg skal ha det gjordt men nu må vi se der er en del år endnu regner jeg med, og min holdning kan jo nå a ændres...

    jaa tag du din søn med det hjælper nok lidt hehe... ;D

    men håber du kan træne det væk, det er jo nr 1.....


  • #10   26. nov 2009 Ja, der er mange hvor maverne trækker sig sammen. Det jeg mener er bare, at har den ikke gjorde det nogle mdr efter man har født, så tror jeg ikke den gør det. Dem der får en helt fald mave igen, det sker jo som regel næsten med det samme.

  • #12   26. nov 2009 man kan jo altid håbe (:

  • #13   26. nov 2009 Min den trak sig helt sammen efter et lille års tid... Og ja der vil altid være en lille bitte bule, men jeg har ikke en delle på maven... Til gengæld har jeg to forskellige størrelse bryster og det synes jeg er grimt. Men havde dog osse en tid til operation af dem, men blev så ligeeee gravid for aller aller sidste gang...
    Men det er godt nok nogle ubetænksomme veninder du har dig;0) De skulle selv prøve at gennemleve en graviditet;0)


  • #14   26. nov 2009 Nu skal jeg lige høre om jeg har forstået det rigtig. Syntes dine veninder ikke det er dem selv der har deller. Eller har jeg misforstået noget.



  • #15   27. nov 2009 ja altså - magnus skal ha en bror/søster engang smiley eller 2 .. men når det så er overstået skal jeg dælme ha lavet mine bryster, (så kender godt følelsen) det tager virkelig ens selværd når man "plejer" at have en kavalergang som folk ville slå ihjel for , ej det er lige groft nok, mine veninder ville, der blev ikke kigget på dem når vi var i byen hvis jeg havde en bare lidt nedringet trøje på, som jeg altid havde, helst ved bh kanten- og nu føler jeg bare der ikke er noget smiley lidt surt, det er der godtnok men hvor pokker er fyldet blevet af?

    brystløft til mig tak smiley

    - vil bare sige at kender godt følelsen, men kig på din guldklump - min er i hvert fald det hele værd smiley


  • #16   27. nov 2009 Det hører med til at få børn jeg har da også lidt løst hud på maven og hænge patter men jeg har fået 3 vidunderlige børn, og det er det bedste i mit liv, kan ikke forstå at i tager det så tungt, man kan altså godt være super flot trods lidt ekstra maveskind og bryster der hænger lidt, eller bryster som er blevet meget mindre.


  • #17   27. nov 2009 min mave var væk da freja kom ud.. men det kan jo trænes væk.. og spiser ordenlig mad.. du må anskaffe dig en personlig træner i et fitness center.. !?

  • #18   27. nov 2009 min mave kom rimeligt hurtigt til at se ud som før, men dog ikke helt flad flad, det kræver vist også lidt træning hi hi ;o) har aldrig kunnet tage mig sammen til at træne maven..

  • #19   19. nov 2010 jeg har fået fjernet løst maveskind, da det ikke trak sig sammen... der er billeder på min profil

Kommentér på:
Spørgsmål.

Annonce