{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

dårlig samvittighed {{forumTopicSubject}}

Ja jeg sidder tit og følger med i de forskellige tråde. Og ved der er rigtig mange der ønsker at blive gravide og virkelig kæmper med det.. Mens andre bare skal kigge på et par underbukser..

Jeg kan godt huske hvor skruk jeg var inden jeg fik david.. og har været det lige siden jeg david blev født. min kæreste er jo klippet og har tre børn i forvejen hvor de to små bor fast hos os så vi har jo tre "fælles" børn. min kæreste er ikke biologisk far til david.
Og jeg har været så heldig at "få" to ekstra børn allerede fra de var 1 og 2 år.. Men det er stadig ikke det samme som at have haft et barn i maven og født det.. Så jeg ønsker jo helt vildt at vi kan få et fælles barn mere.

Men så kommer min dårlige samvittighed ind !
Overfor alle dem som kæmper og bare ønsket et enkel barn..

Ja ved ikke helt hvad jeg vil med indlæget... Bare nogen tanker som har fyldt mit hovede i lang tid..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårlig samvittighed
  • #1   3. dec 2009 Ja det er bare pisse uretfærdigt.. Jeg er selv adoptiv barn da mine forældre ikke kan få børn.. og det er jo super der også er de muligheder.. Men det må stadig ikke være helt det samme..

  • #2   3. dec 2009 synes bestemt ikke i skal have dårlig samvittighed over at i er så gode til at få børn smiley Jeg synes det er fantaktisk at nogle nærsten ikke engang behøver prøve at blive gravid og håber da i vil få alle de børn i kunne tænke jer!!
    Det er rigtig ærgerligt for dem, der har svært ved at få børn, eller slet ikke Kan.. men det skal da ikke gå ud over folk der godt kan..


  • #3   3. dec 2009 Der er så mange faktorer der spiller ind i disse situationer og hvis vi skal gå og have dårlig samvittighed over at kunne få børn så er det for langt ude. Dem der bør have dårlig samvittighed er dem der får abort efter abort.

Kommentér på:
dårlig samvittighed

Annonce