{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

SP besøget idag... vil lige dele det {{forumTopicSubject}}

jaa skrottede jo Spén da vi boede i Randers så har ikk haft nogen spér siden min søn var små 4 mdr, da spéren der var rigtig modbydelig...

så idag her i vores nye hjem fik vi så besøg a en spér jeeeeg var sååå nervøs meeeen jaaa min dejlige dreng fik bare så meget ros det var helt vildt og jeg blevrost det var bare SKØØØØNT =)
nu ka intet ødelægge dagen =)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SP besøget idag... vil lige dele det
  • #1   10. dec 2009 aaaaaaamen er deet ikke bare dejligt !!

• #2   10. dec 2009 annemette jooo det var såååå skønt =)
    og såå vejer han lige 10,60 og er 81cm lang =D

• #4   10. dec 2009 hun hjalp aldrig med råd eller noget hun kritiserede kun

• #5   10. dec 2009 dejligt med en sp man kan forholde sig til smiley
    så kan besøgene faktisk være rigtig hyggelige....

vores sp til de 2 første... hun vadede bare ind .... ringede ikke på .. pludselig stod hun bare der... og så havde hun så travlt med om man nu gjorde tingene godt nok og kun hendes måde var den rigtige !

så da jeg fik nr 3 var jeg godt nok skeptisk da sp skulle komme... men fik så bare verdens sødeste dame som kom med råd... lyttede og sørme om ikke hun osse havde tid til kaffe og at se på de andre børn i huset smiley

• #6   10. dec 2009 anja nemlig sådan en krage som du havde til de to første jeg havde i randers... men hende idag var var skøøøøn

• #7   10. dec 2009 hehe ja... husker tydeligt jeg lige havde været i bad og kom ud af badet... DER STOD HUN ! .....
    det kan man altså bare ikke :-S

håber du bliver langt mere glad og tryg ved hende du har nu for så kan det faktisk blive rigtig hyggeligt med besøg smiley

• #9   10. dec 2009 Det er da dejligt... Det betyder sku meget at man har en god sp..

Tror bestemt jeg har haft den dejligste man ku ha- smiler.. Hun var der altid en time til halvanden, og havde altid tid til at snakken også handlede om andet end baby.. Den sidste dag hun kom fik Kasper kæmpe kram og kys, og jeg fik skam også et kæmpe kram da hun skulle gå.. Hun har sågar ringet til mig efter bare for at høre til hvordan det gik med mig, og tilbød at komme forbi til en snak en dag kasper ik var hjemme.. (har problemer med ryggen, og blev sygemeldt da min barsel stoppede, så hun var meget interesseret i at hjælpe mig så meget hun nu ku) Hun var bare guld vær, sku rart at der stadig findes sådan nogen mennesker...

• #10   11. dec 2009 åååh hvor dejligt =) jaaa det gør bare mega meget med en go spér =)'

forresten så vejede bette 10,6kg og er 81 lang =)

Kommentér på:
SP besøget idag... vil lige dele det

Annonce