1.224 visninger
|
Oprettet:
sutter på tommelfinger {{forumTopicSubject}}
Ja min datter vil ikke have sutten, men er nu begyndt at bruge tommelfingeren.. Hvad ville i gøre?? Blive ved med at give sut hele tiden, eller acceptere det?? Jeg har kæmpet med den sut, netop for hun ikke skulle bruge fingeren, som man jo ikke kan tage fra hende senere hen... Men hun vil sgu ikke den lille basse
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
- Men jeg ved ikke hvad jeg ville gøre, tror bare ikke du kan overtale hende til at bruge sutten igen! ..
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 558
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
han gør det faktisk kun når han er træt og det er ikke noget vi kan se endnu hvertfald... men vi prøvede da han var mindre at give ham sutten hver gang eller bare tage fingeren ud af hans mund, men lige så hurtigt kom den derind igen, jeg har så senere ladet mig fortælle at uanset om de bruger sut eller ej, så kommer tommelen ind i munden hvis det ligger til dem at gøre det, desværre... vi har valgt nu at gør han det sådan når han ikke er træt tager vi den ud af munden, men ellers gør vi faktisk ikke så meget for det længere, han gør det jo ikke med vilje, det er bare en refleks, og ja det er super træls, men tror desværre ikke der er så meget at gøre når først de er begyndt...
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 747
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 184 Svar: 987
Maja L.
Hvis hun kan have en finger eller for den sags skyld en helt hånd inde i munden, uden at få det dårligt af det, så tvivler jeg på at en sut gør noget
mar 2008
feb 2009
Øv at folk dømmer en på det, men det er jeg nu også ligeglad med.. Håber bare ikke hun sutter hul, når hun bliver ældre (hvis det fortsætter) må vi jo bare smøre go negl på så den smager grimt så
feb 2009
Ja men hvad kan man gøre.. Vær ikke i tvivl om jeg hellere ønsker hun bruger sin sut...
mar 2008
det er altså lidt en skrøne, det er bevist at skaden er den samme om det er sut eller tommelfinger, jeg har også selv overbid men suttede ikke på tommelen, synes det er en fjollet ide folk der har fået.... så på den måde er jeg godt nok ligeglad...
men man kan jo også se det fra den lyse side ;o) man slipper for at skal op 117 gange om natten og give sutten, og man glemmer den ikke lige et sted, eller den falder ikke fra barnet i bilen så man skal til at holde ind for at få fat på den... jo jo der er ikke kun bagdele hi hi
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
sutter på tommelfinger