{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Vinterstøvler/lækre sko. {{forumTopicSubject}}

Hej Piger

Vil bare høre om der ikke er nogen der har lyst til at dele ud af deres sko erfaring til de små, for syntes det kan være et gedemarked:) Har selv lige købt disse til Emilia, som jeg syntes er rigtig fede http://www.mille-mi.dk/product.asp?product=40600 men det tog mig også ret lang tid at finde dem. Har i nogle sko til de mindste som i bare har været rigtig glade for?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinterstøvler/lækre sko.
  • #1   15. dec 2009 Vi har både købt sandaler og vinterstøvler i mærket Primigi, og dem har vi bare været super glade for.. Det er dog os et rimelig dyrt mærke, men man får bestemt hvad man betaler for.. Havde aldrig hørt om mærket før, men det var den eneste sandal han ku passe uden at hans tykke fod poppede ud gennem hullerne i sandalen, haha.. Og da han så skulle ha vinterstøvler prøvede han nogen forskellige, man han ku simpelhen ikke få dem på.. Men det ku han med primagi, og de sidder bare super godt på foden, holder hans fødder varme og tørre. Og det bedste er at de er i helt neutralt design, og bare er sorte..

  • #2   15. dec 2009 vi har valgt ecco vinter støvle, pga de er lette - blød sål - brede i det - vand/vindtætte - åndbare - ekstra gummi på snuden.
    Og ecco alm sko fordi de også er lette, brede og med blød sål.

    til indendørs bruger vi hans SuperFit sandaler.



  • #3   15. dec 2009 Vi ville os ha haft ecco, men det duede bare slet ikke til hans fod.. Men primigi minder lidt om.. Det er også utrolig lette sko..

  • #4   15. dec 2009 begge mine børn har vinterstøvler fra Kamik, super fede støvler..

  • #5   15. dec 2009 Maja L:
    tyk og tyk smiley Vi har så en dreng der er model for tændstikker'ne og vi kan ikke lukke hans ecco støvler med velcro, nok til - for hans tynde stænger...


  • Susanne H B
    Susanne H B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 204
    #6   15. dec 2009 Primigi er Vores fortrukne

    Smarte

    Og ka det hele..flexibel,vandtæt,åndbar

    Også fede sandaler mv

    Mvh


  • #7   15. dec 2009 Linda B.. Nej men så prøv at fordtille dig når det er omvendt, og foden ik engang kan komme i, sån har vi det med kasper..

  • #8   15. dec 2009 vi har ecco vinterstøvler til min datter, og jeg havde aldrig troet jeg fik i dem, fordi hun har så lille og smal en fod, men de sidder bare SÅ godt...
    Ellers har hun skofus


Kommentér på:
Vinterstøvler/lækre sko.

Annonce