{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.664 visninger | Oprettet:

Skuffet over mødregruppe! {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Startede i mødregruppe d. 8/12 sammen med 3 andre unge mødre. Vi mødtes første gang med en SP på kommunen og i tirsdag sku vi ha været i Lyngby Storcenter men det blev aflyst da der var flere der havde børn syge.
Vi sku så først ses d. 13/1 så SP'en foreslog at vi slog hovederne sammen inden jul smiley

Derfor sendte jeg en besked til pigerne, onsdag morgen, og inviterede dem herhjem på mandag.

Har ikke hørt fra nogen af dem! Bryder mig ikke om at ringe til dem da jeg kun har mødt dem én gang.
Skrev igen i morges, om de ikke var søde at svare, for har kun mulighed for at handle ind til det imorgen. Men nej .. Intet svar!

Ringede så til SP'en for at høre, om hun ikke kunne kontakte dem.. Og hun ville så sende en besked til dem, for hun syntes også det er sløvt af dem.

Og har stadig intet hørt!

Syntes det er ret tarveligt! Vi sad alle sammen og snakkede om hvor rart det kunne være hvis der var andre der havde tid til at ses/snakke sammen, og ingen af dem kan finde ud af at svare på en sms .. Ved ikke hva jeg skal sige/gøre.. Om jeg bare ska droppe det eller..?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skuffet over mødregruppe!
  • #1   18. dec 2009 Sikke da nogle sløve padder, det er da for dårligt!!

• #2   18. dec 2009 Nej det er møg træls da det er en helt ny service for unge mødre i Gentofte Kommune. Der er kun plads til 5 i gruppen, og det foregår altid i vores hjem, bortset fra hvis det er med SP eller tandplejer eller lign så foregår det på kommunen. Har fået min veninde ind i mødregruppen, og vi er de eneste der tager initiativ til at starte noget op.. De andre (som har født) de virker ligeglade nu .. Gjorde de ikke da man snakkede med dem face to face smiley Øv !!

• #3   18. dec 2009 Kan godt forstå at du er skuffet, det er da også vildt tarveligt hvis de har taget pladsen for nogle andre der måske gerne ville deltage!

• #4   18. dec 2009 Tarveligt af dem...minder mig om engang hvor jeg stod mega tidligt oppe for at handle ind til det der mødregruppe som skulle afholdes hos mig...jeg brugte flere hundrede kroner, for self. skulle der være en masse de ku vælge imellem...og løb hjem og skyndte mig at gøre hovedrengøring inden de sku komme...da kl. så blev 12 dukkede ingen op...senere begyndte jeg at få sms'er fra pigerne fra gruppen at de ikke kunne komme alligevel...fedt...så havde man gjort sig så umage og brugt penge på ingenting...sys det var tarveligt de ikk gav besked noget før..

• #5   18. dec 2009 rebecca P - Ja smiley Håber virkelig de svare imorgen, ellers får jeg et KÆMPE vredes udbrud når vi ska mødes på kommunen den 13. januar!

• #6   18. dec 2009 simona - Eeeeej hvor svinsk!! smiley
    Syntes virkelig sådan noget er for barnligt ..

• #7   18. dec 2009 annita - "Problemet" er bare at her i Gentofte Kommune, der er største delen af mødre over 35 år, da de fleste er business mennesker.. Derfor er der en mødregruppe hvor dem der går i den er 30+ og så vores unge mødre gruppe.. Jeg vil ikke i den "voksne" mødregruppe, for har absolut intet at snakke med dem om smiley Har prøvet.. Men ja, tager det op til næste møde, og så må vi se om jeg ka få stemt dem ud smiley Hehe ..

• #8   18. dec 2009 Frk. Brok *35+* . Ja fatter ik nogen folk...kan det virkelig være så svært lige at gøre opmærksom de ikke kommer i god tid.... træls nogen skal ødelægge det for nogen som gerne vil ta det seriøst...
    Syntes det er total respektløs over for dig´at de bare lader dig stå der uden at vide en skid om de kommer eller ej..og endda når du har spurgt dem 2 gange...hvor lang tid kan det lige ta og svare dem ja eller nej? Det kan være du er kommet i mødregruppe med de forkerte....det var jeg ihvertfald...den mødregruppe ¨holdte ik længe.

• #9   18. dec 2009 Hmm.. Har du prøver denne her hjemmeside www.google.dk ?? Sorry, kunne ikke la vær.. :o) Håber du kan ta det...

• #11   19. dec 2009 Hvor tarveligt.. det mindste man kan gøre er sgu da at give besked..

• #13   19. dec 2009 har intet hørt og er for stædig til at ringe dem op ..

Kommentér på:
Skuffet over mødregruppe!

Annonce