832 visninger
|
Oprettet:
Et Par Spørgsmål :) {{forumTopicSubject}}
-Kan man undgå strækmærker, og hvordan?
-Kan man slippe for at tage for mange unødvendige kilo på, og hvordan?
-Hvad er ikke sundt når man er gravid?
-Hvordan kan man vide hvilket køn barnet bliver?
jan 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 13 Svar: 146
2- hmm det er vel som man tager det, husk a spise sundt og vær aktiv, tror os det er meget forskelligt, om man har let ved a tage på eller ej, har selv taget 12 kg på, men det kun på maven.
3- hmm der jo mange ting der siges ikke a være sundt;) rygening alkohol osv, men ved ik hva du tænker på? ang mad mener jeg der nogen fisk og sån man ikke må spise, i hvert fald kun i lille mængde pga kviksølv mener jeg.
3- jah den er så svær, hehe man kan få det a vide til scanning ellers er der ik så meget a gøre, jo man kan købe sån en test der kan vise det, men hva den hedder har jeg glemt, inteligender eller sån noget, men hæng mig ik op på det
nå var li det jeg ku kom med
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 236
- Ja man kan lade være med at spise unødvendige ting ;o)
- det er ikek sundt at ryge og drikke.. Alt mad med måde..
- Ved at blive scannet :o)
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 17 Svar: 436
2. Spis fornuftigt, og ikke for 2 som mange mener man bør under en graviditet. Undgå for mange søde sager.
3. Rygning, alcohol, narkotika
4. Til Md scanning uge 20, eller selv betale for en ekstra kønsscanning fra uge 16. Evt. intelligender test fra uge 10:)
jan 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 30 Svar: 299
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
-du kan spise sundt og lade være med at spise for usundt. Men hvis du er en slank pige der aldrig har haft problemer med at kunne tage på vil du nok slippe nemmere. Man siger at en god startvægt inden graviditeten er en god forudsætning. Jeg vejede 53 kg inden jeg blev gravid og har aldrig kunne tage på, kun tabe mig, og jeg spiste MEGET sundt men tog alligevel 30 kg på. Har ikke trænet eller lavet noget siden jeg fødte, men har tabt de 26 igen. Tynde tager ofte mere på end kraftige/buttede piger fordi man har brug for det ekstra for at gennemføre samme graviditet, så det er nok kun fordi kroppen har brug for det.
-alkohol, stoffer, rygning, usund mad, at farve hår, kemikalier, parfume osv.
-du kan få kønnet at vide ved Misdannelsesscanning mellem uge 18 og 22 eller betale for en lidt tidligere scanning omkring uge 16 på en privat klinik
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 17 Svar: 436
dec 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 219
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Det er arveligt og hormonelt betinget, men nej det er ikke altid arveligt efter ens mor. For man har jo også sine fars gener så his du har arvet din fars hud kan det nemt være derfor. Og det er ikke til at vide om man har, så hvis din far kunne blive gravid og han havde genneført en graviditet kunne det være at du bagefter godt kunne se hvor det stammede fra.
Så jeg vil næsten tro at det er fordi du har arvet din fars hud.
Det var også det jeg skrev med at man ikke kunne regne med det med at kigge på sin mor hvis man havde arvet sin fars hudtype.
Det var i hvertfald det jordemoderen sagde til mig. For hun sagde også at man ikke kunne regne med hvordan ens mor så ud efter fødsel, for hvis man havde arvet sin fars hud hvilket der jo er 50% chance for så var det "falsk reklame" det med at se på sin mor. men havde man hendes hudtype kunne man godt bruge det som en ledetråd til om man evt. selv ville få strækmærker.
Jeg håber heller ikke at jeg får flere næste gang
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 10 Svar: 253
Vægten kan du ikke selv styre men du kan slippe for at tage unødvendige kg på hvis du spiser fornuftigt.. sundt og varieret.. og husk at du IKKE skal spise for 2
Det er ikke sundt at ryge, drikke, spise usundt, bruge creme, parfume, make up osv med mange parabener.. intet rødt kød osv osv der er sq mange ting der ikke er sundt..
Et Par Spørgsmål :)