{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.895 visninger | Oprettet:

Hvilket mærke bruger I, i bleer. {{forumTopicSubject}}

God aften tøzzer.

jeg har endlig fundet ud af jeg ikke skal bruge stof bleer. men ejg kunne godt tænke mig lige og høre hvilket mærke I bruger i bleer. og hvor mange new born bleer man skal købe.

gider ikke ligge inde med for mange new boen hvis de ikke bliver bruge :0)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket mærke bruger I, i bleer.
  • #1   27. dec 2009 Vi bruger kun Libero til Noah.. de sidder bedst på ham..

  • #3   27. dec 2009 det er vist kun pampers og libero der laver newborn ( rema gør os men har ik prøvet dem) du kan roligt købe ihvertfald 2 pakker, for der er ca 28 i en pakke og de bruger ca. 6 til 10 på en dag, men det kommer an på hvor stort dit barn bliver hvor hurtigt du ska over og bruge nr. 2 str.

    vi bruger dem fra rema til victor, og dem fra aldi når vi kommer forbi en, har desværre ik en i nærheden. freja bruger libero, men kun fordi hun bruger newborn str 2 og jeg kan ik finde den str i et billigere mærke - glæder mig til hun ska en str op, for sys virkelig både libero og pampers hurtigt lugter af tis :s


  • #4   27. dec 2009 Jeg bruger kun pampers. Køber dem altid når de er på tilbud i Bilka. De har tit 3 pakker for 179 eller 189, og så er der jo til et stykke tid smiley

    Jeg synes Libero og de billige bleer er så stive og tykke.


  • M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
    #5   27. dec 2009 Vi bruger dem fra tema 1000, for de er både svane og allergi mærket, og som bonus er de så billige. Vi har prøvet pampers og libero med synes ikke de er bedre end dem fra tema (landlord).

  • #6   27. dec 2009 det har jeg også hørt at libero og pampers ikke er så gode som de vil gøre dem til. bebs er skønnet til og veje ca. 3700 -3800 g ved fødslen sidste gnag vi var ved JD. men det kan jo nå og ændre sig endnu. hehe

    men man vil jo gernr vil og have tingende klar til den bette kommer :0)



  • #7   27. dec 2009 Libero da han blev født.. de sad aller bedst.. Da han så var ca 4mdr gik vi over til pambers de sad bare aller bedst og så igen da han var 8/9mdr så var vi igen på libero og har været det siden noah er nu 2år..



  • M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
    #8   27. dec 2009 Mht. newborn bleer, der brugte vi også omkring tre pakker.
    Du kan jo starte med at købe to pakker, så er er til et lille stykke tid, ihvertfald til i har overskud til at gå ned og købe flere smiley


  • #9   27. dec 2009 Vi har kun brugt og bruger stadig kun pampers...
    Vi nåed at bruge en del new born ble'er, da vi skifted dem ret tit... Og vi havde ikke problemer med at 'nettet' i dem sad fast på hans mølle.

    Jeg ville aldrig bruge andet end pampers, syntes de billige er meget stive, plastisk agtig og tykke i det.

    Pampers sidder perfekt på hans lange slanke krop

    Vi har engang fået nogle af de billige gratis, men mærked dem indeni og udenpå og sagde at det ikke var noget jeg skulle have om min mølle - manden var enig...

    Vi har de gange vi har været indlagt brugt deres libero og de er ok.

    Men prøv dig frem, ikke til at vide hvad der sidder bedst på h*n. Nogle kan ikke tåle pampers, andre libero mm..


  • #11   27. dec 2009 jeg bruger libro bleer da de sidder bedst på ham:)

  • #12   27. dec 2009 libero ;o)

  • #13   27. dec 2009 brugte både pampers og liberos new born bleer men ellers har vi brugt Aldi s Vibelle bleer de er super gode til vores datter

  • #14   27. dec 2009 jeg bruger lidls som hedder toujours , har lige igen forsøgt med en pakke libero som min mand i bedste mening havde købt, men Anton tisser simpelthen igennem og til over 2 kr stk mod lidls til ca 1 kr er valget let.....

    vi brugte til gengæld libero newborn sat dem fra coop so også findes i en new born, vi skiftede tit for Anton sked ca 10 gange i døgnet de første mange uger så kvaliteten var af mindre betydning smiley


  • #17   27. dec 2009 vi bruger pampers når de er på tilbud i bilka, ellers bruger vi vibelle fra aldi, er godt nok mest til pampers men der er mange penge at spare..

    vi brugte de første 3-4 måneder ca 7 bleer om dagen plus minus..
    den første måned brugte vi pampers newborn bleer nummer 1, dernæst pampers newborn 2 i ca 2 måneder, og så nummer 3 indtil han var ca 6 1/2 måned gammel, og herefter har vi så brugt nummer 4 og gør det stadig hvor han er 8 måneder men fra ca 4 måneders alderen bruger vi knap så mange mellem 3 og 5 bleer om dagen.


  • #18   27. dec 2009 vi brugte libero og pampers i newboorn og ellers har vi været glade for aldi og lidl's bleer ... vi har lige brugt libero og er tilbage på pampers - dem kan jeg nu bedst li smiley

  • #19   27. dec 2009 Bruger Libero syntes de er gode. Har også prøvet dem fra fakta, men der kommer noget ud af dem. (det der suger tisset) Og det er sgu lidt ulækkert der siddder sådan nogen gele agtige kugler rundt omkring på huden når man tager den af. Pampers er der lotion i og min pige bliver lettere rød af dem. Syntes dog de virker tyndere og blødere end libero, men vil ikke bruge noget med lotion i.

  • #21   27. dec 2009 Vi bruger de billige fra Rema 1000 de er svane mærket og super gode
    - syntes de er ligeså gode som alle andre, Lærke tisser igennem dem fra lidl af om natten

    men ja køb dem der er fra 3 kg og op efter , hvis bebs er skønnet til og veje over 3,5kg..


  • #23   27. dec 2009 Vi brugte kun libero de første par måneder. Pampers tissede hun igennem.. Nu bruger vi dem fra både lidl, aldi og de billige fra føtex om dagen.. Vi bruger stadig libero om natten, da de suger bedst.. =)

  • #24   28. dec 2009 OKay. super tak for svaret.

    jeg vil så købe den fra 3 kg. strørrelse 2 :0) også prøve mig lidt frem og se hvad trolden passer på dig


  • #25   28. dec 2009 selvom Anton vejede 3980 brugte han stadig new born i i ca 3 uger. de er smartest til navlen er faldet da der er sådan en udskæring så den kan få luft.

Kommentér på:
Hvilket mærke bruger I, i bleer.

Annonce