{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

grød {{forumTopicSubject}}

startede med tynd grød for 3 dage siden. lavet på maizena majsmel/stivelse. Hun slubre det i sig og maven fejler ingenting, men holder igen så hun kun får et par mundfulde. men må hun gerne få så meget hun vil ha allerede nu efter 3 dage?? og ja er startet før hun er 4 mdr, men pigen er sulten. så det gider jeg ikke diskutere hvor vidt er godt smiley Min pige sover igen om natten nu og trives, så venligst ingen spydige kommentarer omkring hendes alder.. frugtmos hvornår er i begyndt på det??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  grød
  • #2   29. dec 2009 hvad så mht mængden,ville i give til hun selv siger stop??
    Smilla.
    Frida er heller ik den bedste til skeen, memn hun slubre det sådan af den he he, lidt sødt smiley


  • #3   29. dec 2009 jeg statede også med at give natalie grød da hun var 3½ mdr. netop fordi hun var sulten som en hest hehe.

    jeg øgede gradvist mængden af grøden da natalie startede op det, netop for at hun ikk skulle få problemer med mavsen... og en uge efter fik hun grød til frokost hverdag... jeg gav hende grød til jeg kunne mærke at hun var ved at være mæt og så fik hun 100 ml mme til sidst, så jeg var sikker på at hun var mæt....

    tror godt at du kan mose lidt banan og komme i grødsen eventuelt....

    du kan jo prøve og give hende lidt frugtmos og se hvordan mavsen tager det og er der ingen problemer er det jo dejligt nok smiley

    held og lykke med det smiley


  • #5   29. dec 2009 kan man godt lave majsgrøden uden at tilsætter mme og så varme den op når hun er sulten og tilsætte mme?? Og jeg kan ikke finde majsmel nogen steder kun det maizena kan jeg godt bruge majsmel flager eller er det for grynet for hende så?? Hvornår vil i skifte og lave en anden grød? altså jeg mener f.eks tilbyde rismelgrød istedet for

  • #6   29. dec 2009 ville i turde at blande lidt æblegrød i? (Hjemmelavet) Ved ikke om jeg tør allerede..

  • #7   29. dec 2009 marianne N : der er ikk andet for end at prøve dig frem og så se hvordan hendes mavse tager det smiley

    du kan jo give hende mme ved siden i en flaske... det gjorde jeg med natalie og det fungerede fint smiley så kan hun jo osse lige få skyllet halsen smiley

    du kan jo skifte mellem de grød du synes smiley jeg havde 3 foreskellige af gange til natalie for at hun ikk fik det samme hver gang:)

    har du ikk fået den bog af sp hvor der er opskrifter i ? den hedder mad til spædbørn og småbørn der er der rigtig mange opskrifter på foreskellig grød smiley


  • #8   29. dec 2009 natalie.
    sundhedsplejersken kommer først når hun er 4,5 måned og snakker kost hmm.. Jeg ammer hende ved siden af, og hun bliver også lagt til efter hun har spist lidr grød smiley


  • #9   29. dec 2009 marianne N: jamen så er det helt fint smiley

    jeg var osse nervøs for at give natalie grød i starten, men det gik fint og hun havde ikk nogle problemer med maven smiley bare man starter lige så stille ud og øger når man synes at de godt kan få lidt mere

    ja okay... jeg fik den allerede ved første besøg.. men det er nok forskelligt fra sp til sp....


Kommentér på:
grød

Annonce