{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd? Flyve 12-16 timer- 1½ år.
  • #1   3. jan 2010 ej hvor fedt er det kun dig og kent ? jeg ville sige godt med legetøj og madog drikke.

  • #2   3. jan 2010 hej mie nej jeg tror kun det er Alberte og jeg.... skal vi ikke snart ses

  • #3   3. jan 2010 Personligt synes jeg ikke det er særlig tiltrækkende som passager, at forældre absolut skal have deres afkom (især små børn) med i en flyvemaskine. Der er bestemt ikke optimale forhold for en baby sådanne steder - og så skal man også tænke på sine medpassagerer. Har man først siddet 16 stive timer hvor babyskrig har fungeret som baggrunds-musik mens desperate forældre går op og ned af midtergangen, der med garanti nok skal vække alle passagerer, jamen så får man sig i den grad et anstrengt forhold til små børn ombord på fly. Jeg kan klare det under korte ture (ca. 3-4 timer), men på længere ture, vil jeg nok ikke være bleg for at kommentere min personlige holding til disse forældre og deres mangel på respekt for andre passagerer.

    Så måske skal du overveje om den tur ikke kan udskydes til at din datter er lidt mere kontrollerbar og får mere ud af turen. Kan hun forholde sig roligt under sådan en tur, jamen så er det jo ingen problemer - der findes heldigvis også den slags børn.


  • #4   4. jan 2010 ej hvor godt. ja det skal vi sku jeg har prøvet at skrive til marianne men hun svare ikke. men så kan vi 3 jo bare mødes smiley

  • #5   4. jan 2010 Maibrit G
    Tak for dein kommentar, Men jeg har valgt at tage afsted. Jeg mener at så længe flyselvskaberne tilbyder rejser til børn i den alder og at jeg skal betale for det kan jeg ikke tage mig af hvad andre mener.

    Mie
    ja det må vi bare gøre så : )


Kommentér på:
Gode råd? Flyve 12-16 timer- 1½ år.

Annonce