707 visninger
|
Oprettet:
Vil - vil ikke... {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Jeg er en af mange 22 årige piger som ville ønske at være gravid... Men der mangler ligesom noget... Man siger jo at man skal være to til en tango, og det samme skal der jo også være til projekt baby:-)
Er vi fast parhold og hvad der ellers tilhører m. ville, vovse og volvo
Men herren er ikk 100% klar endnu. Man er vel en drenge røv...! Men vi er begge 22 år, og vil gerne være unge forældre, men, men vi skal jo gerne være to til projekt baby, ellers er det ikke så hyggeligt og spændende.
Hvornår var jeres mænd klar til at skulle skifte ble
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 18 Svar: 611
mar 2008
Vi holdt da sammen til vores datter blev 7 ;o)
Så unge forældre kan godt få det til at fungere og han voksede med opgaven ;o)
Men det er vigtigt i begge er klar og har lyst.
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 44 Svar: 153
Men vi er som sagt begge 22 år, og vil begge gerne være unge forældre, men problemet er bare at jeg er klar nu, har været det længe hihi Men han vil gerne være en "drenge røv" endnu, selvom han ikke selv synes han er det
Han er nemlig bange for at han bliver låst 100% fast, har forklaret ham, at tingene selvfølgelig ville blive anderledes, men dermed ikke ment at man ikke kan leve et liv med venner og sjov ved siden af
mar 2008
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 44 Svar: 153
Har jeg ladt mig fortælle og har set
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Emner: 29 Svar: 487
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 747
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 76
Jeg har hele mit liv været overbevist om at jeg aldrig skulle have børn, så jeg gik og håbede på han ville nå de 30, inden han fik lyst til børn...
Nu er han 30... på vej mod de 31, jeg er 26, og vi er nu så småt begyndt at snakke om børn... Indtil videre er planen at vi vil begynde at prøve fra september af... på den måde kan jeg nå at blive færdig med min bachelor inden jeg skal føde...
Sjovt som tingene og livet udvikler sig...
Jeg giver dig 100% ret i at man begge skal være fuldt indstillede på at det er det man vil, inden man sætter et lille barn i verden!
Held og lykke med projekt baby, når jeres tid kommer...
MVH Anna
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Jeg blev gravid da vi havde været sammen i 6 mdr og han var klar fra starten..
Men han har også haft baby i tankerne i sine 2 tidligere forhold ( begge lange og seriøse ) så det var ikke nyt for ham at tænke i de baner...
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
Jeg er 23, og hvis ikke jeg stadig havde 2½ årtilbage af min udannelse, havde jeg været klar nu!!! Er bare blevet SÅ skruk i de sidste ½ år. Min kæreste er 25, og er slet ikke klar til at opgive fester og øl, men vi har snakket om det, og han vil rigtig gerne have børn engang om 3-4 år, så det er da rart at vide synes jeg!!
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
Vil - vil ikke...