850 visninger
|
Oprettet:
Barsel/ penge {{forumTopicSubject}}
Ja jeg er ansat nu som hjemmehjælper ved kommunen og har været det længe..
Men overvejer lidt at sige op også komme ud til mine forældre og arbjede som er selvstændige..
Og jeg står i forvejen som ansat der ude har arbejdet der på mit bi kort.. Men har ikke haft nogen timer de sidste par år.
Men vi går jo lidt med projekt baby planer i hovede til sommer.. Men hvis jeg beholder mit job ved jeg hvad jeg har af penge i mens jeg holder barsel..
Men hvad har jeg af penge hvis jeg flytter ud til mine forældres firma ? ryger man så på dagpenge fra starten ?
Håber der er nogen som kan hjælpe
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
starter i projekt baby til sommer og så 9mdr frem.. og du er ansat - ja så skal de vel betale din barsel jeg ved det ikke , men 9mdr med baby i maven og der er lige nogle mdr til sommer os
mar 2008
Så kommer næste problem..
Har jeg "pligt" til som at fortælle mine forældre om vores planer ? altså jeg mener nu hvor jeg er deres barn.. Og de kommer jo lige som til at betale min barsel og skal ud og finde en afløser for mig.. Om de vil føler jeg har "snydt" dem hvis vi holder det hemmeligt
mar 2008
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
ang hva du får udbetalt på barsel hvis du vælger at arbejde i dine forældres firma, har de vel en overenskomst ellers står der måske noget i ansættelseskontrakterne omkring barsel?
mar 2008
Og hihi ja det var nærliggende at sige at vi skal have men ikke i nu også gøre det alligevel.. Men vi skal jo have hjælp til at få børn pga manden så kan ikke helt bruge den
jul 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 608
mar 2008
Barsel/ penge