{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

JERN - tabeletter? {{forumTopicSubject}}

Jeg ville bare lige hører om i forsatte med at tage jeres jern efter fødslen, mens i blødte..?

Tænkte at det jo ville være meget godt, man kan jo komme til at bløde i længere tid også for at jeg ikke bliver træt og dårlig, som jeg også godt kan gøre nu hvis jeg ikke tager dem i længere perioder..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JERN - tabeletter?
  • #1   19. jan 2010 jeg fortsatte med jern tabletterne men jeg synes ikke de virkede mht træt heden, men så skiftede jeg til et jerntilskud i flydende form, det smager a H***** til men det virker.. det hedder Kräuterblut og det er rigtig godt synes jeg..

  • #2   19. jan 2010 Jeg tar stadig jern tbl, men det er lige så meget fordi jeg tabte 2 liter blod lige efter fødslen og måtte have 2 portioner blod efterfølgende.
    Så sys bestemt ikke det er nogen dårlig ide.


  • #3   19. jan 2010
    Jeg er også fortsat med JERN-tilskud .. Jeg blev, af en jordmor, anbefalet Amino-jern .. Det er rigtig godt og skulle ikke have nogle bivikninger.. For at sikre mig at min mave ikke f***** helt op drikker jeg også det der hedder HUSK .. Ved ikke om du kender det, men det er sådan nogle fiber flager man putter i et glas vand eller andet og drikker, det hjælper maven så ikke den går i knuder ..

    Der var engang en jordmor der sagde til mig at jern er vigtigt når man ammer, så tror sådan set det er godt man tager det så længe man ammer og ikke kun mens man bløder, men ved det ikk med sikkerhed .. smiley

    Men jeg tager det fortsat !!
    - Håber det var til lidt hjælp..

    Mvh Michelle ..


  • #4   19. jan 2010 Ja jeg gjorde alle tre gange men det var fordi jeg mistede meget blod og blev rådet til det på sygehuset

  • #5   19. jan 2010 Tak for svarene.. Så tror jeg forsætter med jern tilskuddet efterfølgende også smiley

Kommentér på:
JERN - tabeletter?

Annonce