{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan man det?
  • #2   25. jan 2010 fordi jeg sådan ser mange der siger at deres børn er de smukkeste i verden hvor jeg enlig synes de er rigtig grimme.
    kender selv en der er sådan og hendes barn ligner en alien(sorry) men det gør han.
    bare om man ikke selv kan se det?

• #3   25. jan 2010 Min svigerinde har altid sagt at hendes datter var noget af det grimmeste da hun blev født. Hun er så kommet virkelig godt efter det, med sine store blå øjne og lange lyse hår.
    Så ja, det kan man vel godt? Det betyder jo ikke at man elsker sit barn mindre.

• #5   25. jan 2010 ja jamen det var også det jeg tænkte. om ens moder kærlighed er så stærk at man ikke kan sige at sit eget barn er grimt.

• #8   25. jan 2010 Altså jeg syntes da min søn er det smukkeste væsen på denne jord, gør alle mødre ikke det?????

Jeg har da set babyér der var grimme, men jeg kunne da aldrig finde på at sige det til forældrene....

Og ja det kan da også godt være der er nogen der syntes min søn er grim, men jeg har aldrig hørt det.

• #10   26. jan 2010 Da Lærke kom til verden (og det 1 døgn) syntes jeg hun var så GRIM så hun var charmerende, hun var så høvet i hovedet hendes hoved og krop passede slet ikke sammen da så vildt mystisk ud. hehe.. men nu og efter 1 døgn er hun det smukkeste på denne Jord . har nu aldrig set et VIRKELIG grimt barn / baby.. men har set nogle jeg ikke syntes var vildt bedårende, dermed ment at de ikke er / var grimme. bare ikke de smukkeste eftersom det er min datter og søn der er de flotteste, dejligste børn på denne jord smiley og når de bliver gamle og grå og skal herfra, er de de smukkeste stjerner på himlen smiley

• #11   26. jan 2010 Hehe.. Min svigermor har vist billeder af min kæreste som baby og hun sagde selv at hun dengang syntes han var den grimmeste baby, han lignede også en gammel mand med en lille smule hår lige over ørerne og det var det.. Men til gengæld blev han det mest nuttede barn! Så det kan man godt synes..
    Kryds fingre for vores bebs ligner mig som baby smiley

Kommentér på:
kan man det?

Annonce