{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Ferie {{forumTopicSubject}}

Hej..

Nu skal vi endelig snart på ferie 14 dage i florida, men det er jo en lang flytur med bette musen, han vil være 10 måneder når vi skal rejse, er der nogle der har erfaringer med at rejse med den størrelse... hvordan klarer de flyturen, kan man få ørepropper til baby? for at beskytte de små øre for trykket? hvad med panodiler må de få det i den alder, (skal lige sige at vi har været så heldige at ham ikke har været syg endnu)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie
  • #2   30. jan 2010 vand det var en god ide og en DVD ja det havde jeg ikke tænk på tak...''

    ja der er lang tid, men den lange stræk er heldigvis eftermiddag og aften så je jeg håber han kommer til at sove det meste af tiden...


  • #3   31. jan 2010 da vi var i tyrkiet var lærke 1 måneder, der havde jeg købt en lille kuffert i søstrene grene og fyldt den med legetøj - er i blandt noget helt nyt, hun aldrig havde set før - så der var noget nyt spændende legetøj:)
    derudover havde jeg skåret forskelligt frugt ud + kiks, havrefras, rosiner m.m ti lat gnaske i når tiden var lang..
    jeg var meget nervøs or flyveturen dengang, mn det gik super godt, så bare rolig, det skal nu nok gå - I skal jo godt nok noget længere end til tyrkiet:)


Kommentér på:
Ferie

Annonce