Hvad gør jeg lige? Min mælk {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder her og er vildt frustreret og aner ikke hvad jeg skal gøre..
Jonathan har stortset ikke rigtig sovet siden i går, da som vi oplevede i sidste uge har ondt i maven (han prutter dog meget og har tegn på han skal af med noget afføring). Han sover maks tre timer ad gangen. Og han får selvfølgelig det han kan spise hos mig.
Men sagen er den at de sidste timer har han vågnet hveranden time fordi han var sulten. Men jeg tror ikke jeg har mere mælk tilbage. Har lige prøvet at malke ud ved mit venstre bryst og der kom meget få dråber ud og er sikker på at det også er sådan ved det andet bryst. Og han viser tegn på sult og græder næsten konstant..
i sidste uge oplevede vi det samme. Men det er åbenbart normalt for babyer at de ikke har afføring hver dag. Vi gjorde ingenting for at fremskynde at han skulle lave afføring for det kom ud af sig selv nogle timer efter besøget hos lægen.
Men jeg kan jo ikke sulte ham indtil der er gået mindst 4 timer. (det er vist den tid der skal gå før mælke kamrene er fyldt op igen..
aner ikke hvad jeg skal gøre :s
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
desuden når du fuld ammer kan der gå helt op til 14 dage uden afføring!!!! nej det er ikke en fejl 14 dage, hvis der går længere tid er der nok noget galt... ;o) så at han ikke lige har afføring 1-2 dage skal du slet ikke tænke over, det behøver ikke være fordi han har ondt i maven.
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 34 Svar: 176
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
sep 2009
*Nu moar til lækre Magnus * - hmm lyder vildt da.. fik jeg af vide inde på sygehuset at der gjorde
men jeg lader ham komme til så tit som muligt..
han er utrolig tvetydig lige nu i hvert fald :s
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
MEN du skal selv huske at drikke en del, ca 3 liter ved siden af det du får i maden, for ellers er der ikke noget at producere mælk fra, og så få noget hvile.
sep 2009
fuck man.. jeg er så meget spasser idiot til at huske og drikke
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
sep 2009
Anne - har også fået manden til at tvinge mig til og drikke vand.. men drikker åbenbart kun hvis jeg snakker med andre.. øøh fedt.. hehe
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Når du har lagt ham til brystet. Så tag en dyyyyyyb indånding og pust langsomt ud. Det hjalp her, når der ikke var så meget mælk! Altså fordi jeg slappede af i stedet for at spænde og tænke "der kommer nok ikke noget mælk"
sep 2009
han sov 5 timer lige i streg i nat.. hold op det var dejligt..
han var også meget træt til sidst.. så for 5 gang da vi lagde ham i liften lå han og græd lidt.. men til sidst opgav ham kampen mod søvnen...
han er stadig lidt pylret men så længe han kan lugte mig så går det nok. så nu ligger han og putter med en af mine tshirts..
han har ikke rigtig vist tegn på sult.. tror det er ren pyller osv..
men hårdt...
Hvad gør jeg lige? Min mælk