755 visninger
|
Oprettet:
Det der gylp.... {{forumTopicSubject}}
Nu spørg jeg nok lidt dumt, men hvorfor gylper babyer. bette manden er begyndt at gylpe efter hver måltid selvom jeg tager ham op for at bøvse.
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
Det eneste jeg ved er, at efter Liam er begyndt at få flaske (har ikke mere mælk) er han begyndt at gylpe mere, bilder mig selv ind, at det er fordi maden kommer hurtigere ned i maven, og han ikke med det sammen mærker han er fyldt
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 167 Svar: 517
han er 23 dage gammel og vi ahr været indlagt fordi han ikke ville spise fordi han var for træt på grund af gulsot. men nu hvor der er kommer mere liv i ham er han også blevet mere sulten. han får mit bryst.
men det er ikke altid jeg kan få ham til og bøvse. nogen gange kommer der ganske lidt og andre lidt mere. men jeg må prøve og få ham til og bøvse noget mere så :0)
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Så ble skift blev gjort inden han fik bryst, for ellers stod det ud af ham på pusle bord.
Hans vugge i stuen og sengen i hans værelse stod altid skråt - hævet en del i hoved enden.
Barnevognen på altan står stadig med en cykelstrop fra håndtag og ned omkring bremsen - da den så står og hælder den rigtige vej. Havde også baby alarm helt nede ved hans hoved, så jeg kunne høre hvis han gylped derude.
Både han seng og barnevogn står stadig skråt, pga hoste.
Det der gylp....