{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

dåbskjole/dragt ? hvad er det rigtige? {{forumTopicSubject}}

jeg sidder her og kigger på dåbskjoler og de der små dragter. og jeg kan ikke helt bestemme mig. det er selvfølgelig heller ikke verserende endnu, sørligt taget i betragtning at baby først kommer ud den 23/7 smiley

men det forekommer mig at jo simplere du ønsker sådan en, jo mere koster den? jo flere flæser og jo mere "haløj" på den, jo mindre koster den? er der nogen af jer der kan forklare det logisk?

de små dragter der, er sådan set også søde, men jeg kan ikke rigtig bestemme mig for om det er det rigtige dåbs tøj?

hvad siger i andre? hvordan ser dåbstøj ud?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dåbskjole/dragt ? hvad er det rigtige?
  • #1   4. jul 2008 Har den mening at de kan have det på som man selv syntes... Min dreng blev døbt for en måned siden, og han havde sorte bukser med seler, hvid skjorte og et sort slips på.. Men det var så varm den dag, at han kun havde det på i kirken, også rasten ef dagen var han kun i ble- allerede halv nøgen til sin første fest-smiler...
    Men nægtede simpelthen at putte ham i en kjole, sys ikke at drenge skal i kjoler...


  • #2   4. jul 2008 Hvis mit barn skulle døbes (hvilket hun ikke skal) så skulle det være i den dåbskjole, jeg selv og min søstre blev døbt i... den er lidt speciel.. rød med små hvide prikker....

  • #3   4. jul 2008 jamen jeg er jo til tradition. så begge mine børn har haft en rigtig lang kjole på som jeg og da værende svigermor lavede sammen.. og i dag er der broderet navn i den..
    så jeg vil sige at en kjole er det rigtige dåbstøj...;-)
    hvis du selv vælger stof så kan du jo nemt få syet en kjole..


  • #4   4. jul 2008 sagen er den at der ikke findes nogen i min familie......vi har ingen familie dåbskjole. det ville jeg have foretrukket.

    men dragt eller kjole. I DON`T KNOW???


  • #8   5. jul 2008 man kan jo gøre som man selv synes... nu har jeg en lille pige der skal døbes i morgen, og hun skal i en dåbskjole min mormor har syet til hende, men havde hun været en dreng, havde jeg nok valgt en dåbsdragt, hvilket min veninde gjorde til hendes lille dreng.... og tror faktisk det bliver mere og mere normalt at drenge har dragt på, eller bare et pænt sæt tøj....

Kommentér på:
dåbskjole/dragt ? hvad er det rigtige?

Annonce