{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

puuuha godt man ikke er alene mor {{forumTopicSubject}}

hatten af for jer...

Lukas har haft feber og været snottet og hænge mus idag og kæresten er rejst på ski tur idag, og holda op hvor er det svært at få lavet noget med en syg dreng på armen, aftensmaden blev noget så op hidsende som pasta og ketchup, det kunne lige nås at lave i en lille lur:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  puuuha godt man ikke er alene mor
  • #1   12. mar 2010 ja jeg er nu også bare glad for jeg har min kæreste.
    bare hverdagene er lidt trælse synes jeg. er så alene smiley

jeg synes at alenemødre må klarer det super godt, for jeg tror squ jeg havde opgivet hvis det var mig :s

• #2   12. mar 2010 Jeg kender alt til det smiley er jo alene med Bella på 8 uger og Emily på 4 ..
    Og har lige ligget en lille uge med influenza. Damn jeg havde lyst til at grave mig ned. Når den ene ikke græd, græd den anden..

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #3   12. mar 2010 Har tit tænkt på det. Min kæreste sejler, så jeg er alene 10 uger af gangen. Men jeg har noget at se frem til. Det er rigtig hårdt, når de små er syge

• #4   12. mar 2010 er så støttepælen herhjemme, hvor manden er mere skeptis og lige skal spørge om det nu også er normalt osv.

Under hans indlæggelser hans første ½ år, var det mig der var den rolige og bad manden tage på arbejde - da han intet kunne gøre alligevel.
    Men det var da hårdt den ene gang hvor han som 9 uger gammel var i isolation i 6 dage med de 4 S'er, drop i hovedet og medicin hver 8 time. Men farmand kom når han havde fri.

• #5   13. mar 2010 hehe smiley kender det osse.. er alene med mine 2 piger som ligger syge med høj feber og snot.. det ikk altid lige fedt! men så klare vi osse den smiley

• #6   13. mar 2010 Vil godt nok også sige at jeg tager hatten af for den styrke og energi enlige mødre har ! - Det er bare så flot ! Ved ikke hvad jeg skulle gøre uden min kæreste i de svære stunder...

Kommentér på:
puuuha godt man ikke er alene mor

Annonce