{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Overstået weekend med sWigermor.... {{forumTopicSubject}}

Jeg er meget tæt på termin nu og vil gerne ha' dækket alle tidspunkter, incl natten ind mht at någen skal våge over vores søn på 20 mdr, når vi futter afsted mod sygehuset...
Min mor tog i sommerhus her i weekenden så vi havde inviteret sviger på weekend ( Bare lørdag - søndag )
Var glad for at hun havde lyst til at komme og stå standby hvis nu der skete noget, men regnede med at jeg nok skulle bide mig i tungen et par gange, for hun siger nogle mærkelige ting nogengange... ( ikke ondt, bare clueless *G* )

Men det var rent faktisk bare en rigtig hyggelig weekend.. Hun var helt normal at snakke med. Hun havde Malik helt vildt meget og gik også med hunden ( Hvilket jeg har svært ved her op til termin )
Oveni det hele gav hun dælme også køkkenet en ordenlig omgang smiley

Så en succes weekend !
Hun har spurgt om hun må komme i næste weekend også..................... *overvejer* .... *G*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overstået weekend med sWigermor....
  • #1   7. jul 2008 Hehe.. det er da dejligt at det gik godt..
    kan godt forstå i gerne vil være dækket ind.. jeg overvejer også at efterlade min hoveddørs nøgle hos mine forældre i tilfælde af vi ikke kan nå hjem forbi dem med Deedee..
    er ikke så glad for hvis hun skulle være her alene.. ingen ved jo hvor længe sådan en fødsel kan tage..
    så hvis vi skulle komme lidt sent afsted kan de da i det mindste selv hente hende...


  • #2   7. jul 2008 Elise - Lidt min bagtanke *G* ... Kvinden er underlig , hund ELSKER at gøre rent smiley
    Har termin den 16. ... ( ligesom Sonne )

    Sonne - Ja gør det. det er altså en super idé.. Og så læg da en ekstra nøgle der for fremtiden. Man ved aldrig hvad der sker af mærkelige ting når man har en baby, så det er altid godt at nogen kan komme ind i huset smiley
    Min kæreste kom i hvert fald først hjem et lille døgns tid efter vi var taget mod sygehuset, så hvis vi havde haft hund der, havde den i hvert fald haft den ondeste blære på det tidspunkt....
    Så vi har også ekstra nøgle hos min mor som bor 50 m væk..


  • #3   7. jul 2008 Stine - ja, overvejer at ligge den der, os mere fordi hvis vi skal på patient hotellet, så kommer vi jo først hjem nogen dge senere (for så bliver jesper hos mig)
    men nu må vi se.. der er begyndt at ske lidt..
    har været nede på 6-8min mellem hver ve/plukve og de varede 10-15 sek.. det var igår aftes.. men det er gået lidt i sig selv, så er gået i gang med at vaske tøj... for det kan være det sætter noget igang... hihihihi...


  • #4   7. jul 2008 åårh er det rigtigt.....
    Vildt, så kan det være at i snart skal afsted ..
    Selvom at man har gået og ventet og ventet , så er det alligevel SÅ syret når der rent faktisk sker noget smiley

    Hvis ikke at vi får skrevet inden at i tager afsted, hvis der pludselig sker noget - Så TUSIND gange held og lykke smiley


  • #5   7. jul 2008 stine - ja, det kunne være så rart hvis der skete noget snart.. hehe..
    synes det spænder ldt igen..
    håber bare det er nu det er nu..
    hvis ikke jeg når tilbage inden det bliver din tur, så held og lykke til dig også :O)


Kommentér på:
Overstået weekend med sWigermor....

Annonce