{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Sove :/ {{forumTopicSubject}}

Min datter på ca, 17mdr ville simpelhen ikke sove om aftenen mere . Hun skriger & skriger lige så snart jeg bare lægger hende derind. hun plejer og komme i seng kl syv ca. Men har så rykket det nu for hun skreg så meget, så tænkte at hun nok ikke var træt. Lægger hende i seng når hun ser træt ud & ingen ting ville .

Nogen der har nogen gode råd ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sove :/
  • #1   29. mar 2010 Okay smiley

    har prøvet & sidde hos hende, men det hjælper slet ikke. Det er som om hun skriger mere af det. Så jeg er gået ind i stuen & kan bare høre at hun skriger & skriger, men alligevel så falder hun lidt til ro, og så lige pludselig kommer det vilde skrig igen. Man får det dårligt af og høre på det.

    Men må se om hun falder til ro, ellers ville jeg da lige prøve og give hende noget og drikke & trøste hende & se om det hjælper .


  • #3   29. mar 2010 prøv først hygge lidt med hende inden hub ska i seng læs feks en go nat histori og gi hende så lidt legetøj med i seng så kan ligge og lege lidt med det til hun selv falder i søvn og husk aldrig a tag hende op igen når i har sagt go nat for så lære hun hun bare ska bkive ved længe nok så kommer hun op,,
    lad vær med a komme med det samme først gå der ind efter 5min og så 10 min så hun lære a go nat betyder go nat ,, det har jeg lært a min sundheds plejske og det har virket på begge mine


  • #4   29. mar 2010 Jeg blev nød til og tage hende op. Hun skreg voldsomt, og ville ikke drikke eller noget & har jo den nabo som går og melder mig. Så det går ikke at hun skriger sådan .

    Ville ikke høre fra hendes side af at jeg er en dårlig mor & ikke passer hende godt nok. Så må se om hun ikke kan falde i søvn her ved mig.


  • #5   29. mar 2010 sådan var phillip også og er blevet det igen. han har lige fået lagt dræn i og fået taget polypper. men jeg går også ned og putter ham, men nu er han begyndt at skrige med tåre :0/ han er snart 22 mdr

  • #6   29. mar 2010 min datter har også været den tur igennem, hun er 14 mdr, og vi har fundet ud af at hun har væske i mellem ørene, ikke betændelse men væske og det kan irritere dem meget...
    der er ingen ting når hun bliver lagt i barnevognen, men nr hun ligger i sin seng om aftenen skal hun helst være så træt at hun sover herinde inden hun bliver lagt ellers skriger hun også en del.

    du kan evt snakke med din læge om at få lavet en tryk-test af hendes ører...


  • #7   29. mar 2010 Cecilie er ørebarn & døjer meget med ørerne & Også væske.
    Hun har fået punkteret ørerne, og fået dræn i.



  • #8   29. mar 2010 har aldrig rigtigt haft de store problemer med mine drenge og Melina er ikke stor nok til at være kommet i den alder endnu, men det kommer nok.

    Det er faktisk ikke andet end en uge siden der var det der "Nanny" program i tv med det problem og de blev lagt hvar gang de skreg. Nannyen sagde at når de bad om noget at drikke, legetøj eller andet var det bare for at trække tiden.....kunne jo godt være de var tørstige efter at have skreget så længe. Men de var hårde og i løbet af en uge var de over det problem...

    Kan godt se det er lidt et problem, hvis du har sådan en k..... til nabo smiley


  • #9   29. mar 2010 Hun faldte i søvn på sofa'en & uden problemer kunne jeg bare løfte hende ind i seng smiley

  • #10   29. mar 2010 Emma er 19 måneder og har den sidste måned ikke ville sove eller sovet igennem.. Så jeg er ærlig talt ret træt af hende pt... Men håber det går over, hun er blevet tjekket ved lægen og der er intet..

Kommentér på:
Sove :/

Annonce