790 visninger
|
Oprettet:
Sove :/ {{forumTopicSubject}}
Min datter på ca, 17mdr ville simpelhen ikke sove om aftenen mere . Hun skriger & skriger lige så snart jeg bare lægger hende derind. hun plejer og komme i seng kl syv ca. Men har så rykket det nu for hun skreg så meget, så tænkte at hun nok ikke var træt. Lægger hende i seng når hun ser træt ud & ingen ting ville .
Nogen der har nogen gode råd ?
maj 2008
Følger: 18 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 325
har prøvet & sidde hos hende, men det hjælper slet ikke. Det er som om hun skriger mere af det. Så jeg er gået ind i stuen & kan bare høre at hun skriger & skriger, men alligevel så falder hun lidt til ro, og så lige pludselig kommer det vilde skrig igen. Man får det dårligt af og høre på det.
Men må se om hun falder til ro, ellers ville jeg da lige prøve og give hende noget og drikke & trøste hende & se om det hjælper .
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
lad vær med a komme med det samme først gå der ind efter 5min og så 10 min så hun lære a go nat betyder go nat ,, det har jeg lært a min sundheds plejske og det har virket på begge mine
maj 2008
Ville ikke høre fra hendes side af at jeg er en dårlig mor & ikke passer hende godt nok. Så må se om hun ikke kan falde i søvn her ved mig.
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
der er ingen ting når hun bliver lagt i barnevognen, men nr hun ligger i sin seng om aftenen skal hun helst være så træt at hun sover herinde inden hun bliver lagt ellers skriger hun også en del.
du kan evt snakke med din læge om at få lavet en tryk-test af hendes ører...
maj 2008
Hun har fået punkteret ørerne, og fået dræn i.
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 404
Det er faktisk ikke andet end en uge siden der var det der "Nanny" program i tv med det problem og de blev lagt hvar gang de skreg. Nannyen sagde at når de bad om noget at drikke, legetøj eller andet var det bare for at trække tiden.....kunne jo godt være de var tørstige efter at have skreget så længe. Men de var hårde og i løbet af en uge var de over det problem...
Kan godt se det er lidt et problem, hvis du har sådan en k..... til nabo
maj 2008
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Sove :/