{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.069 visninger | Oprettet:

Sørgeligt indlæg. Kun 18mdr gammel {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.

Jeg kommer ikke så meget på bg mere, så vis i skriver i mine annoncer/ andet så kan det godt være der går dage før jeg svare.
¨
Vækkede Cecilie Torsdag morgen halv syv da hun skulle i dp. Synes hun virkede lidt trættere end hun plejede, men sendte hende afsted. (Da jeg ikke tænkte videre over det) 1 time efter hun er kommet i dp bliver jeg ringet op af dem, fordi Cecilie var meget sløj. Tog ned og hentede hende, da jeg kom der ned lå hun på en madras, og lignede ikke Cecilie og være så sløj. Ringede til lægen med det samme, og kom ind ved lægen med det samme. Cecilie havde ca. 40 i feber, og lægen kunne ikke se noget på hende udover feber,så han mente at det kunne være 3dags feber. Vi tog så hjem igen, og Cecilie blev lagt på sofaen, hvor hun bare lå hele dagen uden og ville have noget og spise, men ville gerne drikke mælk af sutteflasken. Ved 2 tiden ringede vi til lægen igen, for vi ville have hende tjekket, da hun aldrig har været så sløj som den dag. Vi kom ind dernede og fik det samme og vide som første gang vi var der nede. Vi tog hjem igen. Ved 8tiden kom hun i bad, fordi der løb sved ned af hende. (Hun lå uden tøj på) Skulle holde hende imens jeg badede hende i badekaret, fordi hun var meget svag. Derefter kom hun ind på sofaen igen, og faldte så i søvn.
Hun lægger i 2pers. sofa og jeg i 3pers. sofa. Kigger selv til hende tit, ved 24. tiden synes jeg at hun virker underlig. Hun ryster & har kramper i kroppen. skynder mig og tænde lyset, og hiver dynen af hende, da ser jeg så at hun er rød & blå over ALT . Ringer til familie osv, og ingen tager den da de sov. Ringer til 112 og fortæller hvordan hun er. De kommer i løbet af 15min.
De begyndte og snakke om at det kunne være skoldkopper osv (Siger at det er det ikke da hun har haft det & jeg ved hvordan de ser ud)
De pakker hende sammen, og ville køre os en tur på sygehuset. Vi kommer ud på sygehuset kl 01.00 ca. hvor vi kommer ind på en afd. hvor der står 2 sygeplersker, lige pludselig kommer der 8 løbene (Læger, sygeplersker) Ja de begynder og give hende alt muligt osv. Og løber op på en anden afd. med hende.
Hvor vi self. løber med.

De fortæller os så at Cecilie er blevet ramt af meningokoksygdom, og fortæller hvad det er osv. & at Cecilie er i kritisk tilstand .

Vis jeg ikke havde ringet til falck / kommet ud på sygehuset så ville Min Pige ha været borte ca. kl 02.00 Torsdag nat smiley

Heldigvis kom vi her ud hurtigt, og de har fået givet hende det hun skal ha imod det, men hun er i kritisk tilstand endnu. Hun lægger i inspirator, da hjertet ikke kunne klare alle de baktier ved den sygdom hun har fået, og hendes nyre fungere ikke smiley Hun har fået sovemedicin siden vi kom her ind på sygehuset og får det stadig. De kan ikke fortælle hvornår de ville stoppe med at give hénde det.

De kan ikke fortælle om hun klare den, men vi tror hun gør, da hun er en stærk Pige smiley

Venner, familie, veninder spørger over sms osv om hvordan det går med hende: Synes det er svært når folk skriver tit hvad der er nyt. Får vi får kun små detaljer og vide som andre enlig ikke får noget ud af og vide. Det er detaljer som vis hun har fået tårer ud af øjne, bevæget sig meget lidt. Reagere på maskinerne fordi hun bliver rørt et sted hun har meget ondt.

Det er meget hårdt & se sin datter lægge der med alle de ledninger, mærker & lukkede øjne smiley

Vi må gerne være hos hende for det meste vis ikke de skal skifte noget osv, men det er hårdt og være inde ved hende, og man får koldsved af og se hende sådan.
Self. er vi hos hende flere gange om dagen, men det er ikke flere timer af gangen vi sidder der, da det er rigtig hårdt det her. Cecilie er kun 18mdr og det er fortidligt vis hun går borte fra os. Hun er vores ønske barn & vi kan ikke uden hende smiley
Ellers sidder vi på et værelse alene, eller har gæster & lader tiden gå da vi skal tage en time af gangen. Der kan flere dage før vi måske får og vide at hun ville hun klare den smiley Vi kan ikke andet end at vente & vente & håbe det bedste for vores Prinsesse smiley <3

Et sørgeligt indlæg fra Cecilies mor som er knust smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sørgeligt indlæg. Kun 18mdr gammel
Kommentér på:
Sørgeligt indlæg. Kun 18mdr gammel

Annonce