{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

sover pluselig mere til middag ? {{forumTopicSubject}}

min søn på 10 mdr har siden han var 4-5 mdr sovet 2 lurer af ca 1½ time, men her de sidste par dage kan jeg slet ikke finde ud af det der har han den ene af lurende sovet over 2 timer, skal han til kun at have en lang lur eller har han bare brug for 1 times søvn mere? Skal siges at han hver nat sover 12 timer uden vi hører et kny fra ham.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sover pluselig mere til middag ?
  • #1   27. apr 2010 Julie - min søn sover også 12 timer hver nat, uden et kny... også sover han 3-4 timer til middag i et stræk... han er 21 mdr...
    Vi startede med kun 1 lur allerede da han var 6 mdr, men han sover så også længe på den ene lur...
    Prøv at lad ham sove en lur en dag i ikke skal noget om eftermiddagen/aftenen... så kan du se hvor meget han sover der, og hvor hurtigt han bliver træt...

• #2   27. apr 2010 jeg vil sige det er for tideligt med kun en lur om dagen når han ikk er ældre han har godt a sove men i den aldre kan de godt regulere hvor meget de sover selv dog vil jeg ikk anbefale han sover mere end 3 timer han sku gerne være mere vågen ind han sover..det kan være han ska til a kunne noget nyt så sover de mere det siger min erfaring med to børn..
    men man ska oz huske ikk to børn er ens så man må prøve sig frem nogen gange..

• #3   27. apr 2010 Da liva var 1 år gik hun fra at sove 2 gange til at sove 1 gang.

Hun er nu 14½ månede og sover fra ca. 19.00 - 06.00 altså 11 timer om natten i et træk.

og så sover hun ca 2 timer til middag.

Så hun sover nok sammenlagt 13-14 timer i døgnet.

da hun var spædbarn sov hun 20-22 timer i døgnet.

• #4   27. apr 2010 nej Oliver er ikke spædbarn mere han er jo 10 mdr. han tog en lur på 2½ time og 2 lur på 2 timer, det er altså det dobbelte af hvad han plejer, men han må jo ha brug for det, det er nok bare moderen der savner sin lille dreng, men skal jeg jo alligevel til at vende mig til han skal i dagpleje 1 juni.

Kommentér på:
sover pluselig mere til middag ?

Annonce