{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.185 visninger | Oprettet:

barnedåb, bøn {{forumTopicSubject}}

ja freja skal døbes på lørdag og vi havde besøg af præsten igår, som siger han lige er begyndt med noget nyt, noget han havde tænkt over længe, men ik rigtig havde mod på at få ført ud, før her for nylig. han ville nemlig gerne have forældrene mere på banen under dåben, så det ik bare er præsten der står og kævler smiley så han har lavet en bøn, som en af forældrene skal læse højt i kirken, den har jeg så fået så jeg kan øve mig og han sagde så at hvis jeg så totalt bleg og skræmt ud, sku han nok springe det over. og nu kan jeg bare simpelthen ik finde ud af om jeg tør stå der foran hele kirken og læse højt smiley

jeg har jo super nerver på i forvejen og har det virkelig ik godt med at sku stå der foran alle de mennesker (der kommer omkring 50 i kirke) jeg er ved at dø af skræk over det, men samtidig sys jeg ideen er god og bønnen er også meget sød. er bare virkelig bange for at kløjs i det :s

puha - ville i turde???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  barnedåb, bøn
  • Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 203
    #1   29. apr 2010 Ville synes det var super flot, hvis du gør det, synes det lyder som en super idee at få forældre mere på banen.
    Ved ikke om jeg ville kunne gøre det, men ville da klar prøve smiley


  • #2   29. apr 2010 er bare virkelig bange for at ryste helt vildt, eller kludre i teksten eller begynde at hyle og ik tale højt nok sp folk kan hører det. måske dør jeg :s

  • #3   29. apr 2010 den går sådan her:

    Herre vor gud, himmelske far!

    vi takker dig for vores barn,
    for det under, du har lagt i vore hænder,
    og den tillid, du har vist os.

    Tak for, at hun kom godt gennem fødslen,
    at du lod glæden fødes af smerten.

    Vi ved ikke, hvad livet vil bringe hende,
    og derfor ber vi dig nu:

    Tag hende ind i din nærhed,
    lad hende ikke møde mere ondt end hun kan bære.
    Giv hende din helligånd og velsignelse i dåben,
    så hun kan hører dig til,
    kende din styrke
    og få hjælp til at leve i sanhed og kærlighed
    alle sine dage.
    Amen.


  • #5   29. apr 2010 det var også det jeg tænkte, har også gemt både vandrejournal og armbånd fra sygehuset osv. og sys også den er rigtig sød og også ville være sød og gemme til hende, også når hun får det klæde hun blir tørret med efter dåben smiley

  • #6   29. apr 2010 den er rigtig sød.... ville ønske vores præst havde bedt mig om sådan noget.... du skal nok klare det når du har en tekst at støtte dig til. Tror du bagefter blir rigtig glad for at have gjort det..... samt alle gæster, blir da helt vildt rørt!

  • #7   29. apr 2010 det ender nok også med jeg gør det. ik fordi jeg er specielt troende eller noget, men sys godt jeg kan forholde mig til den.så kommer nok til at fortryde hvis jeg ik gør, men har det bare virkelig ik godt med at sku stå foran alle de mennesker...

  • #9   29. apr 2010 nej det er egon, kerte kirke, vi har valgt ham og kirken fordi jeg er konfirmeret der, så kender ham og har personligt mere med den kirke og præsten end rikke smiley

  • #11   2. maj 2010 ja så blev hun jo så døbt idag, og jeg gjorde det smiley selvom jeg rystede som en sindsyg haha. men super stolt af mig selv og fik meget ros, og så blev det ovenikøbet filmet :-0 så nu er det også foreviget smiley

Kommentér på:
barnedåb, bøn

Annonce