{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

stoppe med at amme {{forumTopicSubject}}

Hej tøser

Jeg har en søn på knap 15 uger, som efter sundhedsplejerskens udsagn ikke tager nok på og sagde at det bedste ville være at supplere hans amning (når han skulle ud og sove om dagen) med 50 ml. mme

Nu vrider han sig kan ikke finde ro og skriger hvis jeg vil amme ham smiley Han sutter fint når han så tager fat, men det er måske i 2-5 min hvis jeg er heldig og bagefter kværner han rask 75ml. i sutteflaske.

Men om natten vil han gerne ammes, jeg er virkelig snart i vildrede......

Lige nu står han udenfor og sover og har først prøvet at amme ham det lykkedes i 2 min derefter drak han 100ml mme i flaske....

Hvad ville i gøre?? Stoppe amningen? men hvad så med natten??

Eiii er i vildrede smiley

MVH Rikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stoppe med at amme
  • #1   14. jul 2008 har rpøvet noget af det sammen, jeg tog simpelthen den beslutning at jeg stoppede med at amme, for hun ville ikke få noget ud af det npr hun tager 2-3 slurk og så flaske bagefter så valgte at give hende flaske, men jeg startede dog med at give hende flaske om natten i stedet for så hun ikke skulle op til mig hver 1½ time hvilke hun gjorde den gang. De får den bedste nattesøvn når de får flaske om natten (synes jeg)

  • #2   14. jul 2008 Stoppe amningen !

    Det er ikke verdens undergang. Han har jo fået den første go'e mælk og kan sagtens leve fint af MME !

    Havde også meget bøvl med Malik og bryst den første måneds tid. Det harmonerede slet ikke og Malik var utilfreds og sulten hele tiden.. TIl sidst havde jeg kun mælk i det ene bryst og så gad jeg simpelthen ikke at kæmpe mere og gik over til erstatning...

    Så istedet for en ked og sulten lille dreng fik vi en glad og rolig dreng som fik nok at spise når han var sulten... smiley


  • #3   14. jul 2008 Og du falder hurtigt ind i en rytme med flasker hvis det er det du beslutter dig for..


    Jeg havde 6 flasker stående i køleskabet med kogt vand som var afmålt.. Når det så var tid, ligemeget på hvilket tidspunkt af døgnet, gik jeg ud, tog en flaske, hældte afmålt erstatning i og smed det i mikroovnen i et par sekunder...
    Så selv om natten brugte jeg ikke mere end et par minutter på at lave flasken klar men Malik lå og brokkede sig lidt.. Så fik han flaske og faldt til ro..
    Istedet for en times kamp mellem ham og brystet..... Dejligt alternativ nu det ikke kan være anderledes smiley


  • #4   14. jul 2008 Står faktisk i samme sted som dig, ved hvor hårdt det er, og aner heller ikke hvad jeg skal :-S


  • #5   14. jul 2008 det er rigtigt som stine siger de kommer i en bedre rytme, det var det bedte jeg kunne have gjordt den gang og tvivler på jeg vil amme næste gang.

  • #6   14. jul 2008 det har jeg prøvet alle 3 gange og alle 3 gange har jeg stoppet amningen for det gik både mig min baby på..... og rytmen kom hurtigt da først amningen var stoppet..... lille blev glad og mor kunne holde sig selv ud hehe
    så er det bare op og lune en flaske om natten... smiley


Kommentér på:
stoppe med at amme

Annonce