{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

endnu en tur.. {{forumTopicSubject}}

jeg var lidt uheldig igår(10-5) morgen startede hektisk freja sku i dagpleje, sku fodre heste og så til den ugenlige scanning (pga for lille vækst som med freja) men men men, det gik lige hektisk nok, hestene sku fordres og wupti blev jeg sparket ned lige i maven,... godt man nu sku til scanning alligevel... så havde lidt ondt lige i slagen men det var ikke slemt... INDTIL jeg nåede på nyk f sygehus, kl 9.30.. og blev undersøgt og undersøgt heldigvis havde livmoderen ike løsnet sig og den lille havde det fint, dog havde sparket sat gang i en del pluk veer så... efter undersøgelser på nyk frem til 16.15 blev jeg kørt til næstved.. hvor jeg så først er kommet hjem fra her til aften kl 21.00 og satme skal møde op igen i morgen kl 9.30 for a få a vide hvornår i næste uge lillemanden skal ud.. ;s

og sku være i jylland i weekenden...

36+3.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  endnu en tur..
  • #3   13. maj 2010 Øv øv, men dejligt at der ikke skete noget!! smiley

  • #4   13. maj 2010 ja som med freja er hans vækst 19 20 % for lav i forhold til gennemsnittet... men så samtidig pga sparket da de skal være sikre på flow måleringerne... jeg har lige fået lov til tage på orlov og skal så møde op igen søndag til nye målinger og diverse... og den endelige dato for kejsersnittet bliver sat...

  • #5   13. maj 2010 lene: de sætter mig ikke igang denne gang, da min krop ikke er klar til a føde ham og sidst endte i akut kejsersnit, så vi tager det rolige kejsersnit fra start.

    og han skal ud da de ikke er sikre på div flow målinger holder og det betyder han ikke får alt hva han skal, og nu her på orlov har jeg da også fået besked på det mindste a jeg skal tage til føde afdelingen på randers sygehus, hvis det er da han så skal ud..


  • #7   14. maj 2010 narj der er intet alvorligt i at de er små, selv er hverken mig eller kæresten skyskrabere så generne gør at vi generalt ikke får store børn da jeg er født for tidligt er det normalt nok..

  • #9   16. maj 2010 nåe ja hvorfor ikke... var lige igår indlagt på randers sygehus efter "nerven" blev rigtig rigtig slem ti familie fødselsdag, og hva sker der ! ikke en skid, her har du smertestillende til hovede og røv og så en sove pille.. godnat 4 div. læger ingen gav bare et bud på hva der var galt... og værsgo frk wede du kan nu efter en nat på randers tage til næstved sygehus og sove der i nat så kan du få a vide i morgen hvornår de gir dig kejsersnit, (måske, god tur hjem) journal..? hmm ingen beskrivelse lå i næstved... latterligt sygehus pis system.. ja undskyld...

Kommentér på:
endnu en tur..

Annonce