{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

en øv'er :0( {{forumTopicSubject}}

magnus har rallet og hostet i et par dage nu, vi var til læge idag og han fik en spacer og astma medicin som han skulle have i spaceren, men han vil ikke have den han kommer helt op og køre smiley lægen sagde at vi måtte kontakte lægevagten hvis der blev noget, da han som starten på medicinen skulle have et pust fra den 1 gang i timen de første 3 timer, men det har han jo så ikke fået... vi blev enige om herhjemme at prøve og holde ham og give den, men det ku vi ikke han kørte endnu længere ud og skreg helt vildt, så det blev droppet, så her for 30 min siden ringede jeg til lægevagten og han sagde at nu hvor magnus sover skulle han bare gøre det, men blev det slemt igen når han vågnede skulle vi ringe, så ville vi blive indlagt :0( øv øv øv... stakkels lille magnus :-(((

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en øv'er :0(
  • #1   20. maj 2010 jeg ved det er hårdt men når i kommer på sygehuset vil de bare holde ham og give ham den så bliver han enu mere bange det er fremmet så det er ikke andet end og gøre og være hård og holde selv om han køre helt op

• #2   20. maj 2010 Ja sikke da noget øv..
    Håber ikke at det bliver slemt igen når han vågner..
    Alt det bedste fra Oliver og jeg, og god bedring med lille Magnus...

• #3   20. maj 2010 ej stakkels ham .. men selv om han ikkk kan li det bliver i jo nødt til a gi ham det oz selv om i må tvinge ham til det det er jo nødvendigt for ham..
    men kender det godt lidt jeg sku næsten lave et overgreb når line sku ha børstet tænder men som min sp sagde så er det jo nødvendigt a hun får dcem børstet

• #4   20. maj 2010 håber da ikk han bliver indlagt

• #5   20. maj 2010 vi kan bare ikke holde masken tæt-sluttende når han ligger og kører rundt til trods for vi holder arme og det hele smiley

• #6   20. maj 2010 Hejsa

Vil bare sige, at jeg føler med jer. Min lille Jonathan blev indlagt da han var 5 måneder (nu er han 9 mån) med akut astmatisk bronkitis pga rs.virus. Han havde rigtig svært ved at få luft, og jeg priser mig lykkelig for at have lyttet til mit moderinstinkt og kom afsted til vagtlægen med ham dengang! Desværre døjer han stadig med astmatisk bronkitits smiley Han skal have medicin flere gange om dagen, og i starten sagde han ikke noget til det, men nu græder han meget så snart han ser masken. Det er vildt synd for ham. Han skal trække vejret 10 gange pr pust, så vi tæller højt for ham, så han har lært "tælle-remsen" at kende, og ved når vi når til ti er vi færdige. Det hjælper! Ellers prøver vi at aflede med legetøj eller sang. Pøj pøj med ham og rigtig god bedring! smiley

• #7   20. maj 2010 min storbror har tre drenge som alle tre også får det og jeg har ind i mellem måtte hjælpe med at holde dem når deskal ha det. og der er vidst ikke andet for end og bare holde ved og så lade dem flippe, den ældste er nu tre og flipper stadig men de skal jo ha det.

• #8   20. maj 2010 det er rigtig svært men det er det samme der sker på sygehuset. men serfølig er deres maskine beder en spacer.

Kommentér på:
en øv'er :0(

Annonce