{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.518 visninger | Oprettet:

Navn i tøj?? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Da Naya skal starte i vuggestue her til d. 1 vil jeg bare høre alle dem der har børn i vuggestue/dagpleje om i har gjort meget ud af at sætte navn i alt deres tøj??
Jeg er lidt i tvivl om det er noget jeg skal bruge tid på, da de omme i vuggestuen har sagt at det er langt fra alle forældre der har sat navn i tøjet, og at der faktisk aldrig bliver forbyttet tøj mellem børnene....der er 13 børn og 5 voksne....ja og så jo plus forældrene, men de burde jo vide om tøjet er deres ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Navn i tøj??
  • #1   25. maj 2010 Jeg har i mine, dog er de i bhv, men jeg vil ikke ricikere at mine mister deres tøj deromme, og at det ryger i glemmekassen osv. Det er meget nemmere at når man finder tøjet kan man se uanset om man er ny på stedet eller gammel, hvem tøjet passer til : )

• #2   25. maj 2010 Du kan evt nøjes med at lave en stjerne eller lign i vaske mærket, for så har du jo i givet fald en hurtig måde at kende jeres uden at skulle bruge mega tid på at skrive navn mm.

• #3   25. maj 2010 Ja det er jo lige det....vores vuggestue er integreret med børnehaven og de har garderobe lige op til hinanden...hmmmm kan da godt være jeg må ud og skaffe sådan noget med navn til i hvert fald overtøj og regntøj og div. der skal stå i hendes garderobe smiley
    Hvor får man så sådan noget til at skrive på?...hmmmm sikke en masse ? jeg har.....sorry ;o)

• #4   25. maj 2010 Jeg har i en boghandel købt en tusch til at skrive på tøj, lidt dyr, men den virker længe : )

Men ja jeg synes det er en god ide at skrive på hvem tøjet tilhører, for så kommer det hjem igen : )

• #5   25. maj 2010 vil hvert fald sige det er super godt med navn i tøjet .. er i en børnehave /vuggestue og vi skriver i hvert nyhedsbrev at man skal huske at opdatere med navn i tøjet .. da børnene ofte har magen til tøj og sårn noget og det kan være en hel krig at rydde op i garderoben når man ikke ved hvad der hører til hvor

• #6   25. maj 2010 Super...jeg må en tur i boghandlen, ja jeg ville jo også være ret træt af hvis jeg mistede noget tøj smiley
    Tænker også på om man kan risikere og have det hængende i garderoben, tænk hvis der var nogle der lige kunne bruge det.....hmmmm ved godt man ikke må tænke sådan, men har bare været udsat for at få taget hendes kop lige for næsen af mig, så det er jo endnu nemmere med tøj der hænger i deres garderobe.

• #7   25. maj 2010 Jeg har ikke navn i min søns tøj, men han er også den eneste dreng i dagplejen smiley

• #8   25. maj 2010 Ha ha ja så er det jo også nemt med kun 1 dreng, så ved man jo forhåbentlig hvem tøjet hører til ;o)
    Der starter en pige mere i vuggestuen men det er føst til juli ellers er det større børn, men må igang med at sætte navn i.....

• #9   25. maj 2010 jeg har skrevet i alt Olivers tøj, men kun bogstaverne for navn mellemnavn og efternavn O.S.A men han skal bare i dagpleje hvor de er 4 børn så det burde ikke være så svært, men er det egentlig nok med de bogstaver eller skal det være navnet, hvad gør i andre?

jeg har også købt en tekstil pen i boghandleren, holder til mange vaske.

• #10   25. maj 2010 Jette K - Ja lige præcis, og ved at Kristian ikke går i pink tøj smiley ha ha ha

• #11   25. maj 2010 Katja går i dagpleje og jeg har ikke sat navn i hendes tøj.. Noget af tøjet er der dog navn i, men ikek Katjas smiley

• #12   25. maj 2010 Malene: ja jeg ville nok også glo lidt hvis man fik sin dreng hjem i pink tøj...ha ha ha.... ;o)
    Der er det nemmere med en dreng end med piger...tror jeg da, i hvert fald når resten af børnene er piger hvor han er....
    Nå jeg må nok bare en tur ned efter sådan en tusch og så igang med at skrive navn i....de får hver deres klodskasse med navn på ude på badeværelset til lidt xtra tøj og div. men kan godt se der er meget at holde styr på med 13 børn ;o)

• #13   25. maj 2010 Jette - Ja der sker det næsten aldrig at tingene bliver forbyttet smiley

• #14   25. maj 2010 Hmmm jeg må bare igang med navne i særning ;o) og så lige give dem en chance deromme til og lære hendes tøj at kende....man er vel altid sådan lidt nervøs når nu det er den første der skal til og passes andre steder....synes jo ikke der er nogle andre der kan gøre det ligeså godt....griner ;o)

• #15   25. maj 2010 victor har gået i dagpleje og har aldrig skrevet i noget af hans, dpmor har som regel styr på hvem der har dit og dat. i de 3 år han har gået i dp har jeg kun oplevet en gang at nogle sorte overtræksbukser var blevet byttet ud med en anden drengs (og der var han i gæstepleje) og problemet var ik større end han fik dem på næste morgen og så sagde jeg til hende at der nok var blevet byttet om og så byttede hun tilbage da de gik ind igen smiley

men har idag været på besøg i den børnehave, hvor han skal starte of det er jo store garderober og lidt rodet, så jeg tror jeg kommer navn på alt smiley

• #16   25. maj 2010 Kian går også 4 vuggestue, jeg har kun navn i alt hans overtoj, regntøj og sko. Hans skifte tøj, har jeg ikke skrevet navn i, men har heller ikke givet ham noget med jeg vil blive ked baf at miste.

• #17   25. maj 2010 Sabrina....okay også lidt den tanke jeg har haft smiley
    Mange tak alle sammen for jeres svar, det er rart lige at høre hvad andre gør ;o)

Kommentér på:
Navn i tøj??

Annonce