1.534 visninger
|
Oprettet:

7. jul 2009 Følger: 6 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 67 Svar: 258
Lift og kørepose? {{forumTopicSubject}}
Skal man have begge dele når man godt vil ha en voksipose? Kan den være i en lift?
Vi vil købe en Odder Zip barnevogn, og der skal man købe lift'en udover! Men får man brugt begge dele? Tænker samtidig at det er rart med en lift til at ta med ind, i byen, i sengen osv.. Hjælp
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
vi havde lift til victor (min ældste) da han var lille men købte senere en voksi og har ikke siden brugt lift de to små har kun brugt voksi
kan slet ikke se det gode ved liften den er tung og uhåndterlig, men det er nok meget en smagssag der er jo mange der ikke kan leve uden
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 167 Svar: 517
vi stod i samme dilemma den gang vi skulle vælge, men vil sige vi vil ikke undvære vores lift ever. vores dreng er 4 mdr her den 7 juni. og vi har brugt liften ind til nu. han er vokset ud af den og han burde faktisk ikke havde brugt den de sidste 14 dage fordi han er så lang, men den er mega rar at have han har sovet i den om natten og brugt den i bilen når vi var nogen steder og i barnevognen.
vi så også først på den barnevogn i har kiggede på men fra valgte den da jeg sys det var bøvlet at tage liften op og ned i den. vi valgte en emmaljunga big star supreme i stedet.
men tilb age til voksien. vi vil også have en voksi nu da jeg sys den bliver god til efteråret og vinteren fordi den er af uld og Andreas ikke skal puttes i alt det tøj for at sove ude.
håber du kan bruge det, det blev vist lidt langt :0)
jul 2008
brugt i bilen? Mener du i liftnet?
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 67 Svar: 258
jul 2008
ja jeg synes bare liften er bøvlet
jeg havde simpelthen så mange blåmærker på lårene da victor var lille af at banke den lift ind i benene
jul 2009
jul 2008
lige præcis
derimod kunne jeg ikke leve uden voksien
victor var sådan et barn der bare ikke ville ligge i barnevognen, han sov 2 gange 20
min på en hel dag og aldrig i barnevognen for han gik helt i panik hver gang vi lagde ham der, da han var 5 mdr købte vi voksien og tadaa barnet begyndte at sove i barnevognen, tror simpelthen det var den tryghed det gav at blive snøret inde i den
jul 2009
Dejligt at høre om andres erfaring, nu det er vores første barn, er mani tvivl om en del ting
jul 2009
jul 2008
hvis jeg skulle købe en nu blev det enten en voksi igen eller en dun-i-duo
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Vi har en sleebee pose og den begyndte vi først at bruge, da hun voksede ud af liften (men hun er også sommerbarn), men der var den så også super. Der er jo også plade i så man kan løfte den som en lift.
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 167 Svar: 517
Lift og kørepose?