7. mar 2010 Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
EksKæreste sur og skuffet. {{forumTopicSubject}}
Hej (:
Det skal lige siges det er min venindes eks kæreste det drejer sig om.. og det har slet ikke noget med mig at gøre. jeg blev bare virkelig forarget.
Min veninde som har termin lige før mig, var til scanning igår.
og hendes eks kæreste som er far til barnet var selvfølgelig med.. De har så i et stykke tid gættet på det blev en dreng (mest fordi det var det de heslt ville have) og da de så fik i vide det var en lille pige blev min veninde slevfølgelig glad, for hun er ligeglad bare det sund og rask. til gengæld flippede eks kæreste ud da de gik ud der inde fra, og var virkelig sur, skuffet og ubehagelig overfor min veninde.. som om det var hendes skyld. i stedet for at være glad for barnet så sund og rask ud ?
Jeg blev virkelig dybt forarget, og synes på ingenmåde man kan tillade sig at opføre sig sådan som kommende forældre. uanset om man skal være mor eller far.
Ja undskyld skulle lige ud med det.
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Ved godt det ikke er en undskyldning, og prøver ikke at forsvare ham.
Men der er mange kulturer hvor det er "stort" at få et drengebarn først.
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Kvinder består nemlig af XX, og mænd af XY, så kvinder giver X'et som deres halvdel, og alt efter om mændene giver deres X eller deres Y, så bliver det enten en dreng eller en pige... Så han kunne bare ha afgivet et Y i stedet for et X... haha...
Spøg til side...
Jeg ville satme blive stik hamrende tosset hvis det var min ekskæreste/kæreste der flippede sådan ud :s
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Nej han er pære dansk, men det velf ordi han håber han kunne få en søn der kunne blive ligeså stort et nul som ham (:
Camilla.
Jamen det slet ikke til at beskrive jeg blev virkelig sur, hvis nogen var skuffet over mit barn ikke lige blev det køn de håbede. kunne de sku holde sig væk. jeg vil da også gerne have en pige men får jeg en dreng bliver jeg lige så glad.
Sonne.. det sagde jeg også til min veninde hun bare skulle sige hehe
men det turde hun ikke rigtig.. han er ret voldlig hvilket er grunden til hun gik da han sparkede hende ind i siden her i hendes graviditet. han skal dog have noget med barnet at gøre s:
Hun blev også sur, hun gad slet ikke gå med ham (:
men jeg havde godt nok ikke holdt min mund hvis min ekskæreste/lkæreste kom med sådanne kommentar.
mar 2008
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 240 Svar: 804
Uanset om det er en pige eller dreng skal man sku kun være glad for at barnet har det godt!!
mar 2010
Ej men jeg ved slet ikke hvad jeg havde gjort altså.. bare jeg tænker på det kan jeg bliver rigtig mopset altså.. og så når man tænker på jeg selv har kommet sammen med idioten, det var da godt jeg ikke valgte at være sammen med ham længere tid. men jeg tror nu også nok folk skulle ligge mærke til os og høre mine ord da.
Henriette.
Det er også det, jeg kan slet ikke forstå hvordan man kan være sådan altså. han burde være glad bare ved tanken om han skal have et barn..
jeg kan slet ikke sætte mig ind i det der, og i det mindste kunne han have holdt det for sig selv, men neej han skulle skælde min veninde ud hele vejen ud fra sygehuset.
mar 2008
mar 2010
Jamen jeg ved også folk spørg min moster om det hele tiden, hun har to drenge. og hun plejer bare sige nej jeg har nok. hun vil sådan set gerne have en pige.. men hun vil ikke have flere børn
Sonne..
Nemlig. men jeg kender nu også mig selv godt nok til at vide... at jeg var tændt a.
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
mar 2010
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 611
min familie pæredansk har min mor været igennem 14 graviditer, mistet de 9 af dem, fået fire piger, og skulle så også have en dreng§!!!
folk er mærkelige indimellem, sunde og raske børn burde være nok
apr 2008
mar 2010
Vil først lige sige tillykke med du venter to, det ville jeg nu gerne der var mig.
men en er nu også helt fint hehe
Jamen det skal han fordi sådan er moren valgt det skulle være, det forstår jeg jo så heller ikke. men jeg blander mig allerede mere end rigeligt
MereteAK.
det lyder meget hårdt med alle de tab?
min mormor mistede 2, den ene gjorde hende steril da den sad uden for livmoren hun har idag min mor, og en adoptivdatter (:
Men ja man burde stille sig tilfreds altså..
apr 2008
Ja det er selvfølgelig hendes valg, men det ville ikke være mit hvis jeg stod i situationen....Ja man skal jo heller ikke altid blande sig men lytte og støtte.... Men håber det hele udvikler sig godt for hende og det lille ufødte barn.....
mar 2010
apr 2008
mar 2010
historie (du bestemmer selv om du vil læse haha)
Jeg havde faktisk kendt ham i 4 år (som ven, og vidste ikke han tog stoffer og drak SÅ meget) troede faktisk han var normal og kun drak i weekenderne. nå men vi begyndte at komme sammen, og boede meget langt fra hinanden.. så efter en uge bestemte vi os for at flytte samme. da vi jo mente vi kendte hinanden i forvejen. jeg flytter så derned. finder ud a han ikke er helt så god som han siger, bliver gravid i første uge.. og da jeg finder ud a jeg er gravid (tager en test) ber jeg ham stoppe med at tage stoffer, det holder han så med i lidt under en uge ? men i løbet a den tid begyndte han at drikke mere, så en onsdag da han sad og drak SELV. sagde jeg til ham 'det kan jeg fandme fortælle dig, det her skal MIT barn ikke vokse op i. så enten stopper du og ellers skrider jeg'. så blev han skide sur og gik ud og smadrede døren, senere sagde han undskyld og jeg spurgte hvorfor han ødelagde en dør? og han svarede ellers havde jeg slået dig. dagen efter slog jeg op, og tog hjem til min mor i en uge.. alle mine ting stod ved en veninde så tog ned til hende og bo.. og bestemte mig for at giive ham en chance til (naiv som man er.) med det budskab at vi ikke skulle bo sammen, jeg skulle have plads og have lov at se mine drenge venner. og så var vi sammen i en time en dag, hvor han så gik fordi der kom rigtig mange mennesker.. jeg tog til en fest om aftenen (drak ikke) og han blev ved med at skrive og ringe.. at han ville komme og bare lige se hvem der var der osv. og det ville jeg ikke have for så vidste jeg godt, enten blev der ballade og ellers ville han ikke gå igen (jeg er den type der har brug for plads, kan ikke have jaloux og klistrende drenge) Og dagen efter ville jeg så snakke med ham om det, men han var ikke mere end lige gået ind a døren så kunne man bare se han havde taget stoffer og stadig var påvirket.. så jeg sendte ham hjem efter en halv time, og slog op via sms. da jeg samtidig ville fortælle ham han ikke skulle kontakte mig igen, eller regne med at være en del a mit eller barnets liv. og kunne ikke sige det til ham mens han var der, da han var påvirket og sikkert både ville smadre lejligheden og mig (: så har ikke snakket med ham siden.. i 3 måneder eller sådan (
Og er faktisk virkelig stolt af mig selv, når det gælder det.
mar 2010
det ved jeg faktisk ikke om han skal, men tror det.
og tror stadig hun går i troen det bedst for barnet med begge forældre.
hvilket jeg også synes, til en hvis grænse.
men at være forældre kræver mere end at udfange barnet sammen, man skal gøre sig fortjent til det. og vise man kan klare det til UG ! og det er der så delte meninger om, omkring faren til mit barn og faren til hendes barn da de ens på mange områder.
apr 2008
mar 2010
Jeg har heller ikke på noget tidspunkt fortrudt det (:
Linda.
Nej, men jeg ville slet ikke have han skulle være en del a det. sådan som han er.
jan 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 157
Nadia R : Jeg synes sgu du er for sej....læste lige din historie...og synes det er så godt at du har mod til og vælge ham fra og blive enlig mor!!....godt gået, og er sikker på du nok skal blive mor til UG ;o)
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
er lidt forvirret for ved ikke om jeg har forstået det rigtigt så er bare lige nysgerrig
og ud med fjolset! At blive sur over at det er et "forkert" køn! Han burde ikke have æren af at blive far! Og desuden er det HAM der bestemmer kønnet, så han kan ikke blive sur på hende
EksKæreste sur og skuffet.