{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

3D & Køn hvorfor ? {{forumTopicSubject}}

Jeg kom til at tænke på hvorfor folk valgte 3D og at få i vide om det blev en pige eller dreng ? og da jeg ved der er forskellige grunde ville jeg lige spørge hvad jeres grunde var til de forskellige ting ?

-Hvorfor valgte i at vide hvad køn det bliver ?
-Hvorfor vil i ikke vide det ?

-Og hvorfor vælger i 3D scanning (: ?

(det skal lige siges jeg ikke har noget imod nogle a delene så vær' sød ikke at misforstå mig smiley )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3D & Køn hvorfor ?
  • #1   29. maj 2010 Personligt vil jeg gerne selv vide kønnet, da jeg er alene om det hele.
    Og det derfor gør det lidt nemmere at købe de forskellige ting, ud over det er jeg ikke rigtig typen der godt kan lide farver, og det er jo sværæt at købe ellers (:

3D scanning har jeg til gengæld valgt ikke at få.
    Da jeg har valgt at vide kønnet i stedet, og så synes jeg bare alle overraskelserne forsvinder hvis du ved hvordan dit barn ser ud på forhånd OG du ved hvad kønnet er smiley selvom det frister står jeg ved hehe smiley

• #2   29. maj 2010 Jeg valgte det fra med Emily fordi jeg syntes tanken var bizar. Brød mig ikke om at se hende sådan inden fødslen, fordi det skulle være specielt den dag hun blev født.
    Men med Bella ændrede jeg holdning, og blev bare nødt til at se hende.
    Jeg havde fået at vide til MD scanning at det var en pige, men jeg var selv 100% sikker på at det var en dreng pga mine symptomer, spisevaner osv.
    Så vi tog til en kønscanning/3D scanning. Det var sørme en pige, og det var en hel fantastisk oplevelse som jeg delte med Emily (storesøsteren) og gudmor Nille.
    (Kan forøvrigt ses på min profil).

Jeg vil gerne vide kønnet fordi jeg ikke er god til overraskelser, overhovedet. Og så er der intet bedre i verden end at købe babytøj, indrette værelse osv. Og det skal IKKE være neutralt i min verden :o)

• #3   29. maj 2010 Første gang fik vi en 3D scanning i gave af mine forældre, og det var en helt vild oplevelse at se ham i 3D.. det gav et lille indblik i hvordan han så ud smiley

Denne gang ville jeg så gerne vide kønnet, for var så spændt på om det blev en dreng eller en pige, derfor fik jeg en køns scanning af min kæreste.. Og fordi jeg har en 3D scanning med Noah, så vil jeg også gerne ha den med ham her, så jeg har en med begge børn smiley

• #4   29. maj 2010 Jeg kunne ikke vente med at vide kønnet, syntes også det var rat man kunne købe lidt i farver i stedet for at det var neutralt

grunden til vi valgte 3D var at vi bare så gerne ville se hvordan hun så ud, hvem hun lignede osv. og så det bare en fantatsisk oplevelse

• #6   29. maj 2010 Jeg er heller ikke spor god til overraskelser hvilket også er grunden til det friset så meget, og så selvfølgelig fordi man jo gerne vil vide hvordann sin lille guldklup ser ud.. ligenu har jeg valgt det fra.. men det skulle ikke overraske mig spor om jeg skiftede mening..
    hvornår i graviditeten er det bedst at få den lavet ?

Ang køn kan jeg se jeg ikke er ene om min grund hehe (:
    jjeg har allerede bestemt at bliver det en dreng, skal han have et børnevenligt pirat væresle (: og hvis det bliver en pige skal hun have my little pony smiley

• #7   29. maj 2010 jo mere i siger om 3D jo større fristelse blïver det hehe xD

• #9   29. maj 2010 nadia - jeg fik afvide ved køns scanning denne gang at uge 30 var bedst...

• #10   29. maj 2010 Sonne..
    Okay så må vi jo se om jeg skifter mening.
    min mor har godt nok sagt hun gerne ville give mig den, på den betingelse at hun måtte komme med ind hehe (: ved du hvad det ca koster ?

• #11   29. maj 2010 nadia - vi skal give 1100kr fordi vi har været til køns scanning samme sted, ellers koster de 1400kr...

• #12   29. maj 2010 Okay smiley tak smiley

• #13   29. maj 2010 Det var sørme så lidt da smiley

• #14   29. maj 2010 Jeg er ikke blevet 3d scannet nogen af gangene men ville alle tre
    gange gerne vide kønnet (vidste det dig ikke med den ældste)
    grunden: jeg kan slet ikke se hvorfor man ikke vil vide det smiley

• #15   29. maj 2010 smiley hvor har i nogle gode grunde smiley

• #16   29. maj 2010 uha altså jeg er for nysgerrig, så jeg måtte bare vide det begge gange og sys ik det tager spændingen smiley

dengang med victor valgte vi 3d fordi jeg sys det var smart og jeg var så nervøs for hvis han fejlede et eller andet de havde overset på alm scanning, så måtte bare gøre det. vi kørte også fra fyn til kolding bare for at se og sys det er fantastisk og ku vise ham på dvd når han blir stor smiley

med freja valgte vi fra, men det var kun fordi vi var heldige 2 gange på ouh at hende der scannet fik lyst til at øve sig i at scanne 3d så vi fik 3d billeder til samme pris som alm - så var det ik nødvendigt at bruge yderligere penge på det:)

det første er dog ik så godt for det vbar tidligt, men det var vildt på det andet vi fik taget, hvor vi bare ku se at hun ville komme til at ligne victor meget - ku se med det samme de havde samme næse. det var lidt vildt smiley

• #17   29. maj 2010 Det var i spænding. dog vidste vi efter to scanninger i uge 20, at det var en dreng. jeg synes det var en fantastisk og intim oplevelse, som vi også har på dvd og billeder af som Salim kan se når han bliver ældre. synes det er fantastisk

• #19   29. maj 2010 Jeg er også alene, og jeg købte en kønscanning fordi jeg bedre kan forholde mig til den lille når jeg kan sætte hun/han på smiley og så af praktiske grunde, vil gerne havde børneværelse og alt klar til den lille, det samme med tøj, vil ikke fare rundt for at shoppe med både Ida og nyfødt bagefter, der bliver nok at se til i forvejen,.... smiley Jge er også aaalt for nysgeriig til at vente.......

med hensyn til 3D scanning ved jeg ikke helt endnu, det kunne være dejligt at se den lille, men jeg fik ikke lavet 3D scanning med Ida og vil helst ikke gøre forskel på børnene smiley

• #20   29. maj 2010 Jeg valgte ikke at få 3d scanning - da jeg hellere vil bruge 1500 kr eller det, det koster på at købe lidt ekstra til bebsen smiley

• #21   29. maj 2010 Pernille.
    Jamen det også en af grundene til jeg er i tvivl.

er der en eller anden der kan forklare mig hvad en køns scanning er helt præcis xD?

Da jeg regner med bare at finde ud a det til MD scanningen ?

• #22   29. maj 2010 En kønscanning er jo hvor de scanner efter kønnet, og kan bruge god tid på det, så man er sikker på hvad kønnet er smiley Så får du billeder med, billeder på CD rom og en video af scanningen smiley

Det er ikke altid de kan se det til MD scanningen og det er heller ikke sikkert de vil sige det smiley Min veninde kunne ikke få det at vide med hendes to første piger ved MD det var kun her med hendes dreng hun kunne få det at vide til MD smiley

• #23   29. maj 2010 Okay, jamen så må vi jo se hvad tiden bringer om jeg skal have en køns scanning. men hvad er forskellen, bruger de en anden 'maskine' eller hvad ?

• #24   29. maj 2010 Nej men de har jo meget længere tid smiley Scanningsdamen til MD har måske kun lige tid til at tage et hurtigt kig hvis hun vil, og så er det ikke sikkert hun kan se det..... til en kønscanning bruger hun lang tid på at se det så man er helt sikker og hvis hun aligevel ikke kan se det så får man en ny scanning gratis....

• #25   29. maj 2010 Jeg får en gratis scanning engang om måneden + de to normale.
    så mon ikke jeg kan se det på et tidspunkt :p¨

• #26   29. maj 2010 Køn fik jeg at vide til MD scanningen..

ved 3D blev det bare bekræftet..

Jeg valgte 3D, da man foruden billederne også får en video med af hun hopper ruundt derinde smiley Det bliver sjovt at vise hende når hun er sstørre smiley

Kommentér på:
3D & Køn hvorfor ?

Annonce