{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Træt af syge børn ;O( {{forumTopicSubject}}

Hejsa!!!

Min datter Astrid på 5mdr, har været meget syg siden hun blev født, og nu har vi fået at vide hvad hun fejler...

Hun er ørebarn, konstant ondt i ørerne og hun har fået astmatisk bronkitis ;O(

Var ved lægen med hende i fredags, for hun er konstant snottet og pylret, og hun har svært ved at få luft når hun ligger ned.
Hendes venstre trommehinde er sprunget, og hun har betændelse i begge ører. Så hun er på penicillinkur nu i 10 dage, og oveni i det skal hun have to slags astmamedicin med Nec-Spacer.....

Sys det er frustrerende at mine børn skal være så syge. Har to drenge på 4 og 5år, som også er ørebørn og har været det siden de blev født...

Blot lidt (meget) ynk herfra.
Kram Sonja!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træt af syge børn ;O(
  • #1   20. jul 2008 åh stakkels dig... jeg har selv 2 ørebørn og om har haft astamtisk bronkitis........ det er bare for øv...... tænker på bor du i beton?
    det gjorde vi nemlig og mange sagde det var det der gjorde mine børn konstant syge...troede ikke på dem men da vi flyttede forsvandt ders astma og mit barn nr 3 har aldrig været syg så det sætter da tankerne lidt igang...........


  • #2   20. jul 2008 anja S: Jeg bor i et rækkehus. lille og faldefærdigt gammelt lort rent ud sagt. Og det er beton. Da drengene var små har vi boet forskellige steder, og lige lidt hjalp det ;O(

    Tak alle sammen...


  • #3   20. jul 2008 ja.. vi boede i lejlighed i beton klodser... og da vi så flyttede i hus var alt sygdom væk... selvf er der snot næser osv men slet ikk i samme omfang.... føler med jer.... der er intet der tager på en som syge børn...

  • #4   20. jul 2008 ja... det kan være en hjælp... hvis drænene bliver og de ikke skal det igennem flere gange...

  • #5   20. jul 2008 øv hvor træls smiley
    min søn på 1½år hade os snærten til asma og har os døjet meget med mellemørs betændelse.
    så forslo min dagplejemor at jeg skulle prøve at give ham echinacea med rød solhat i.
    det købte jeg så og prøvet (det kunne der jo ikk ske noget ved da det er ren natur "medicin")
    der gik en lille månde og han var helt frisk igen, har ikke været syg siden og har brugt det siden han var 11månder gammel smiley
    det kan købes i føtex og mener det koster 42kr, der står på flasken med dosering smiley
    det hjalp min søn, det kunne jo være det os kunne hjælpe dit barn smiley


  • #6   20. jul 2008 bio strath urtegær dråber det er osse natur medicinog lidt i mælk/saft hver dag skulle osse give et godt imunforsvar....

  • #7   20. jul 2008 kender det godt min datter har det somme, dog er ørene blevet bedre for trods hun er 2år nu og har fået dren i i okt. men kender turen nu døjer hun bare med bronkitis i stedet for. suk.

  • #8   20. jul 2008 min søn på 5 år har været syg siden han var 6 mdr med en blodsygdom vi har rendt på sygehus hver 14 dag og fået blod men i november 06 fik han en ny knoglemarv og er nu rask,

    så håber for jer der har syge børn at der er noget der kan hjælpe jer så i kan få en bedre hverdag. som vi har fået nu



  • #9   20. jul 2008 patrick har os atsmatisk bronkitis. og har fået den der space maker. men han er holdt op indtil august månede, da der ik er noget på lungerne nu

  • #10   20. jul 2008 jeg er selv ørebarn og har haft li siden jeg blev født..
    og skal oprers for det da min trommehide er helt væk og har fået lagt dræn så mange gange og det hjælper kun li i kort tid..


Kommentér på:
Træt af syge børn ;O(

Annonce