{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.306 visninger | Oprettet:

Opstart i DP og Vuggestue - Hvornår? {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg vil egentlig gerne vide hvornår jeres små startede/starter i enten vuggestue eller dagpleje..?

Jeg har skrevet på indmeldingsblanketten til instution at jeg seneste skal bruge en pasningsplads når min barsel slutter, men er egentlig blev enig med mig selv om at jeg gerne vil have Vikker passet fra 8 mdr. (i oktober) da jeg gerne vil igang med at søge arbejde der og hvis jeg nu får et arbejde vil jeg være sikker på at Vikker er blevet kørt godt ind i vuggestue eller DP.. Hvornår startet jeres børn?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstart i DP og Vuggestue - Hvornår?
  • #1   15. jun 2010 Oliver var lige knap 10 mdr, også havde jeg en måned hjemme så han havde korte dage og startede stille op.

• Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 203
    #3   15. jun 2010 Siff skal starte imorgen i dagpleje, har ca. 4 uger til at kører hende ind stille og roligt og måske noget tid til mig selv smiley Hun bliver 10 mrd d. 21 juni.

• #4   15. jun 2010 victor var 8 mdr da han startede - en månede før jeg selv sku starte i skole, for ville godt have god tid til indkøring.

Freja skal starte til august og min barsel slutter til september, så hun vil være 9 mdr når hun starte. Kan godt lide at have god tid til indkøring og de kan starte med korte dage. og specielt med freja er jeg meget glad for jeg går hjemme, for snakkede lige med dpen idag og freja sku starte i uge 32 (egentlig 31, men storebror skal starte børnehave, så ham napper vi lige først ) og det viser sig så hun har ferie i uge 32, så hun skal først starte i uge 33.

så er glad for jeg har den ulighed at trække opstarten den uge, så hun fesk ikke skal starte og være der en uge og så har dp ferie for så kan man starte forfra igen :s

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #5   15. jun 2010 Patrick var 9 mdr, da han startede 1 mdr. før jeg startede. Jeg var også rigtig glad for den lange indkøring. Han startede i dp.

Og skiftede til vuggestue da han var 1 år, der tog det lige omkring en uge, at køre ham ind.

• #6   15. jun 2010 Oliver var 11 mdr smiley

• #7   15. jun 2010 Noah var 9½ måned da han startede....
    Og det samme bliver Nicki smiley

• #8   15. jun 2010 Bagge mine startede da de var 11 måneder så havde jeg en lille måned til at køre dem blidt ind i dagplejen. Det har været godt for mig og dem. :o)

• #9   15. jun 2010 Min store dreng var 11 mdr, min den miderste var 13 mdr og min datter var 1 år da de startede i dagpleje.

• #11   15. jun 2010 Skulle ha haft plads den 1 dec, også starte på job den 1 jan.. Men vi kunne kun få plads i en anden by, dog stadig inden for grænsen for garantipladsen. Men vi sagde nej, så fik vi først plads her hvor vi bor i marts, og der var Kasper 13 måneder. Hvis det ikke var fordi jeg gik direkte fra barsel og så til en sygmelding (på grund af dårlig ryg) så havde vi sku været på skideren...

• #12   15. jun 2010 Kian var 1år da han begyndte i vuggestue. Vi havde egentlig fået ham i dp da han var 10mdr, men hende var vi ikke tilfreds med, så der var lige lidt vente tid til vi ku få ham ind i vuggestuen.

• #13   15. jun 2010 Vores Elias starter op når han er 8 mrd til august, ville gerne gå med ham hjemme længere, men Mor skal tilbage på uddannelsen, men far har taget fri de første to uger så den lille kan vænne sig til dp stille og roligt i den første tid, et par timer og så tto, tre osv. smiley

Kommentér på:
Opstart i DP og Vuggestue - Hvornår?

Annonce