{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Nurrrh se lige dette tøser! {{forumTopicSubject}}

Årrh hold da op jeg syntes at min lille dreng kan såå meget! Han er 14 mdr. gammel nu og kan:

Kravle, gå, løbe, og sige ord som: Gak gak, mora, bar (far), av, op, vov vov, det, hej, mam mam, nej, ja og bab bab..
han kan også: vise hvor stor han er, synge "på et sprog jeg ikke forstår) og klappe kage "sangen", han fiser rundt og danser på gulvet. vise sin tykke mave hvis man spørg hvor den er henne, og pege på far og mor hvis man spørg hvor de er henne!

Årrh jeg er bare såå stolt smiley Syntes han er dygtig!

Hvad kan jeres små krudtugler? og hvor gamle er de ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nurrrh se lige dette tøser!
  • #1   22. jun 2010 Hihi nurrh ! glæder mig til at se billeder af hende, hvornår er du egentlig sat til søde?

  • #2   22. jun 2010 Åh jeg kender det godt, min Oliver er snart 20 mdr, han er også bare SÅ dygtig nu..
    Ja, kan ikke remse hvad han alt kan sige og gøre, men det er ikke småting hvertfald..
    Det er forfærdeligt at de bliver SÅ hurtigt store.. Og det føles bare som igår hvor han lå fuldstændig hjælpeløs og hans eneste måde og kommunikere på var at skrige..
    Nu kommer han og siger hvad han vil, og hvis han ikke kan sige det trækker han os med og viser hvad han vil, og sådan er det hele vejen igennem.. Det er så vildt, min lille dreng er pludselig blevet en stor, lidt mere selvstændig dreng.. :') .. Er også bare SÅ stolt af ham og ELSKER ham højere end noget andet...


  • #3   22. jun 2010 han er så dygtig smukke smiley

Kommentér på:
Nurrrh se lige dette tøser!

Annonce