{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

vægt .. {{forumTopicSubject}}

jae sagden er den at emil jo ikke tog særlig meget på den første mdr af hans liv fordi han var syg .. han vejede 3290 ved fødslen og da han var en mdr vejede han kun 3750 ca .. Men efter han blev operreret skal jeg lige love for at det gik stærkt , da han var to mdr vejede han - hold godt fast - 6400 gram smiley det vil sige på en mdr har han lige fordoblet hans fødsels vægt .. smiley Nå men det er ikke en gang en mdr siden sp var her sidst hvor han jo vejede de der 6400 - havde ham så på vægten idag , og nu siger den allerede 7.6 kg smiley Sys det er vildt det bliver ved med at stige sårn .. Sp sagde os sidst det ikke var sundt for ham .. men hva fanden skal vi gøre , han spiser ca hver 4 time og så 200 ml af gangen .. kan jo ikke sulte min søn smiley Sys bare det er meget han tager på ..

Andre der har prøvet det ? smiley
Håber i kan hjælpe ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vægt ..
  • #1   8. jul 2010 elisabeth : ja det gør han nemlig søde .. det er helt vildt smiley sp siger vægten i sig selv er fin men det er det at han tager det så hurtig på smiley ja og hvis han melder sig før de 3½-4 timer , prøver vi at holde ham lidt hen med noget vand eller the ..

• #4   8. jul 2010 Min søn har også taget meget på. Han får ikke nær så mange måætider som dem i mødregruppen men alligevel tager han på. Men så længe han er godt tilpas og bevæger sig fint så er vi godt tilfreds. Han er 9 måneder og vejer 11,2 kg. Så han er en rigtig basse..

• #5   8. jul 2010 Hvor gammel er han?

Oplever også at min pige tager på i ryk.. hun er 5 måneder & 3 dage og vejer lige knapt 6 kg for 3 uger siden vejede hun 5100 g.. så her er det også pludselig gået stærkt smiley

• #6   8. jul 2010 jamen han er tre mdr .. og har taget næsten over et kg på hver mdr siden han blev operreet .. smiley sys det er meget

• #7   8. jul 2010 Han er sikkert ved at indhente de første måneder hvor han ikke tog så meget på.. jeg synes han lyder som om han har en rigtig god størrelse smiley

• #8   8. jul 2010 Mette smiley Takker :.. Det er bare sårn lidt når sp siger at han tager for hurtig på pog hans lille krop ikke har gpodt af det så tænker man jo lige over det .. smiley

• #9   8. jul 2010 Kan jeg godt forstå.. men synes du skal springe op og falde ned på det.. helt ærlig DU kender dit barn bedst! Og du skal ihvertfald ikke begynde at sulte ham for det har han da slet ikke godt af.. desuden er alle børn jo forskellige og det burde sp sq da også vide ;o)

• #10   8. jul 2010 mette : det gør vi bestemt heller ikke smiley Han for hvad han har behov for .. helt bestemt .. ved os godt det BARE er sp der siger det - men ja .. plejer ikke at tage de ting som sårn noget her til mig når hun siger det , ved ikke hvorfor jeg gør med dette .. måpske fordi jeg sys han er blevet lidt tyk .. hihihihihi smiley

• #11   8. jul 2010 Sådan var det også med Gabriel, det var helt vildt de første 4-5 måneder og så stabiliseret det sig i noget tid. Så bgyndte han igen fra han var ca. 10- 14 måneder og det har ligget stabilt siden da.

Så som andre skriver, tror jeg det er helt normalt at de tager på i ryk og så ligger stabilt...Tror nu heller iikke at du skal bekymre dig -og små børn SKAL da have "elastikker" her og dér:-) Gabriel var også en lille prop, eller stor nok nærmere:-D

• #12   8. jul 2010 Se på ham som en helhed og ikke blot på vægt og længde.

Nu ved jeg ikke lige hvor lang han er, men mon ikke det hænger godt nok sammen?

Frederic vokser i ryk. Hans rekord spring i længde var mellem 1 og 2 mdr hvor han voksed 7 cm (fra 55 -62 cm) og tog 940 g på.

Næste gang han også tog et ryk var mellem 4 og 5 mdr hvor han voksed 5½ cm (fra 66 - 71,5 cm) og gik fra 7,15 kg og til 7,5 kg altså 350g.

Han lyder bare som en der har en god appetit, men ellers tag en snak med din sp. Og få nogle råd...

• #13   8. jul 2010 hvor er i søde .. og ja self skal han være tyk - men bare mærkelig fordi allle siger det nu og han ikke har været det før .. sys det er super dejligt at han er blevet tyk smiley

• #14   8. jul 2010 Alexander er fra d. 27 april og er altså 2 måneder og 11 dage og han er lige blevet vejet og målt idag. Han vejer 7300 gr og er 63 cm lang... Han vejede 4000 gr og var 55 cm ved fødslen smiley Min sundhedsplejerske siger at hans længde og vægt passer perfekt sammen men at hans størrelse svarer til en "normal" 5 måneders baby.. Hun har intet sagt om at det ikke er sundt for ham.. Hun siger tvært imod at han er en stor sund, rask og stærk dreng.

• #15   8. jul 2010 Er skisme da lidt misundelige på jeres små basse prinser og prinsesser...

Frederic har siden han runded de 4 - 5 mdr været en utrolig slank dreng og nu er han 88 cm og 10,2 kg. Så vi kan stadig købe shorts i str 74 og de sidder perfekt - baggy bukser i 74 er kanone som knickers...:-)

Men han trives og udvilkler sig.

• #17   9. jul 2010 ja okay min lille prins er jo så stadig ikke kæmpe kan jeg høre .. men fik bare af vide af sp at hans vægt var fin men det ikke var sund for ham at tage så hurtig på .. men det gider jeg ikke tænke mere over så smiley

tak tøser fordi i altid er der smiley

Kommentér på:
vægt ..

Annonce