Så er herregruppen her! {{forumTopicSubject}}
Hej I glade babyfolk
Jeg er ny bruger herinde, forstået således, at jeg ikke har haft en bruger herinde før. Dog er mit kendskab til dagens gang på Babygalleri rimelig omfattende, for min kæreste Jeannie, er ret aktiv herinde. Så jeg hører alle jeres historier, diskussioner, og ser gode billeder.
I kraft af at Jeannie har Papaya, er jeg jo selv stedfar, og en glad en af slagsen.
Så nu vil jeg give Babygalleri en chance, og deltage i de sjove, alvorlige, og informative ting der foregår herinde.
Til sagens kerne - Jeannie nævnte at der ikke var en herregruppe herinde, og det er da i hvert fald en skam. Det ville jeg lave om på, som det første jeg gør herinde, så værs'go drenge - her er vores eget rum
Jeg håber I vil tage godt imod mig, så skal jeg nok gøre mit bedste for at opføre mig ordentligt
Link til gruppen - husk, kun for herrerne!
http://www.babygalleri.dk/grupper/herregruppen
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
mar 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 51 Svar: 270
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 18
Link til gruppen kan ses i første post.
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 45
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
jeg fik aldrig min mand til a være herind ha syntes det er spild a tid jeg sidder her for det drejer sig jo ikk om com , bil eller noget andet teknisk.. he he.. så håber da oz a se jeg meget i det åbne forum vi kan jop ikk komme ind i gruppe..
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 18
Jeg er selv gammel/aktiv bruger af Bilgalleri, da biler er en af mine helt store interesser, så selvfølgelig er jeg lidt miljøskadet, hehe!
Så er herregruppen her!