{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

TAK TIL JER DER HAR SENDT MIG TANKER {{forumTopicSubject}}

TUSIND TAK til jer der har sendt mig den dejlige gave jeg har modtaget i dag. Også et stort tak til dem der har sendt mig tanker over Bg.
Det gør så godt ovenpå den sidste chok vi nu fik i onsdags i odense, at vores lille dreng ikke blir ved os ret længe mere. ;(
Vi fik valget enten at jeg fik kejsersnit nu og de så ville "genoplive" ham det de nu kunne, eller at jeg bare lå ham gå naturens vej at han stille falder i søvn inde i min mave, eller når jeg har født ham og vi så er så heldige og kan opleve vores dreng to min.
På begge måder har han ikke kræfter til at overleve, da de i onsdags fandt ud af at min moderkage ikke virker som den skal mere, og dermed heller ikke navlesnoren, så han får ikke den næring han skal have og det ilt.
Det er en stor sorg, men nok ikke rigtig gået op for os endnu, fordi jeg synes han er meget aktiv.
Jeg er bange for det sidste spark eller bevægelse fra ham, så man ved det er slut.....;(
Han har fået navnet Bjarke G Lauridsen.
Vi er ved at forberede hans slutning så han får det fredeligt og en dejlig slut.

vi elsker dig bjarke og du vil altid være hos os.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TAK TIL JER DER HAR SENDT MIG TANKER
  • #1   25. jul 2008 Puha smiley
    Ved slet ikke hvad jeg skal skrive smiley

Sender jer en masse tanker i denne hårde tid smiley

• #2   25. jul 2008 Snøft hvor er det bare sørgeligt:o( Håber I klare jer igennem den svære tid det blir.. trøstekram fra mig.

• #3   25. jul 2008 Ja jeg får helt tårer i øjnene af at læse det, og sender de varmeste tanker herfra....
    Man har vel lov at håbe på et mirakel kan ske...

Skriv endelig når og hvis du har brug for at komme ud med nogle tanker.
    jeg er siker på at alle herinde vil være dig/jer behjælpelig.

Stort kram fra mig

• #4   25. jul 2008 Må man græde nu??
    Hvor er det sørgeligt.. Som de andre siger.. Ved ik hva jeg ska sige.. Tror ik at der er nok trøstende ord for det.. Håber i kommer hurtigt op af denne sørgelig stund (Selvom man aldrig kommer helt over det)
    *trøstekrammer sendes der mange af*

• #5   25. jul 2008 kan godt forstå i ikke ved hvad i skal sige, tror også jeg havde haft det sådan...... tak for tanken til jer alle

• #7   25. jul 2008 maria:

nu begynder jeg at græde igen, men det hjælper

• #8   25. jul 2008 Anne Mai G

Det gør mig virkelig ondt for dig og din familie, ingen ord kan beskrive hvad i går igennem lige nu. Som mange af de andre er inde på, så er det svært at komme men trøstende ord, men en hilsen skal i have.

Mange trøstede tanker herfra og som Tanja skriver, så skriv herinde hvis du har brug for at komme af med dine tanker, der er mange som gerne vil hjælpe i denne svære tid.

• #10   25. jul 2008 Anne Mai G

Du skal græde alt det du har brug for, du må ikke holde det inde.

• #11   25. jul 2008 puha man får helt tåre i øjne....
    en masse tanker og knus her fra..

• #12   25. jul 2008 Der er så mange herinde der har hjulpet mig gennem spørgsmål og triste tider. Det har virkelig hjulpet mig meget.
    man græder meget, nogle gange værrer end andre, nogle gange siger man til sig selv at man ikke kan gøre mere, og andre gange føler man at man ikke har gjordt nok for ham....... hvad kan jeg gøre mens han lever endnu så han mærker vi er der????

• #13   25. jul 2008 Anne Mai - Du er temmelig langt henne ikke? Din kæreste og dig kan tale til ham, din stemme vil han jo kunne høre inde i maven, og det er noget af det bedste for barnet at høre...

Det må være meget svært at give slip når han stadig lever inde i dig, og det synes jeg heller ikke du skal... Tal til ham hver dag så han kan mærke i er der...

Jeg kan slet ikke sætte mig i din situation, det må være så ulidelig hårdt smiley
    Jeg bliver simpelthen så ked af det når jeg læser dit indlæg...
    Hold modet oppe, selvom det er en svær tid at gå igennem.

• #14   25. jul 2008 Sende jer mange tanker her fra, kan slet ikke forstille mig hvad I skal igennem... Mine forældre har selv mistet deres søn og min bor, han døde af vuggedød... De har aldrig fået snakket ud om det, det har så givet bagslag nu...
    Så du må hellere end gerne skrive....

Varme tanker herfra...

• #15   25. jul 2008 Tania;

ja jeg er 31 uger henne.
    Jeg snakker rigtig meget med ham, men mest når jeg er alene og der ikke er andre i nærheden.
    hver gang jeg har læst om DS eller hjertefejl og nu de sidste to dage om dødsfødsel eller døden efter fødslen, så er det som om han gir ekstra tegn som om han ikke kan have jeg læser det. underligt men sådan er det HVER gang

• #16   25. jul 2008 Anne Mai:

Jeg håber bare på et mirakel for jeres skyld, læger kan jo tage fejl...
    Man bliver nødt til at have lidt håb indeni, i sådan en situation.

Jeg håber virkelig på det bedste for jer...
    Det er svært at takle sådan en melding, og kan virkelig godt forstå at i er i vildrede, om hvad i skal gøre...Øv hvor kan livet være uretfærdigt.

• #17   25. jul 2008 Kære Anne Mai G.

Føler med dig søde...

Jeg har været ud for det samme med min datter og mistede hende 1,5 mdr. før termin pga. moder-kagen stod af og ilt og næring forsvandt stille og roligt.
    Dette blev ikke opdaget før hun var borte;-(

Det er 3 år siden her i Tirsdags og det gør stadig lige ondt og ved hvordan jeres smerte er.
    Jeg fødte hende naturligt, selvfølgelig blev sat igang.

Det var den bedste måde at sige farvel på i vores øjne, men som sagt hun var borte der og i står lidt anderledes til.

Intet kan erstatte jeres kære barn, men lov mig at i får alt den hjælp i kan få og brug os gerne her på BG.

Vi er her for jer!

• #18   25. jul 2008 hej anne mai
    jeg tænker stadig meget på jer.. og du ringer/skriver bare hvis der er noget..
    stort kram til jer alle 3..
    sov sødt bjarke..

• #19   25. jul 2008 Tania:

jeg gad også godt lægerne tog fejl, men dette kan desværre ikke lade sig gøre i vores tilfæle mere;(
    tanken er hårdt at føde noget man mister lige efter. noget der er ens, men så alligevel går væk fra os.

Trine H:

det er jeg meget ked af at høre. kan så godt føle hvordan i har/ har haft det, det er vidst noget af det væreste man kan udsættes for som mor.

Jeg ved jeg har alle jer at snakke med herinde, og det er sådan en stor gave

• #20   25. jul 2008 ÅH NEJ... altså...... DU ved hvor meget jeg føler med jer... tænker virkelig meget på jer og på lille Bjarke........ som jeg har sagt hele tiden .. jeg er sikker på han er det dejligeste .... øv hvor er livet uretfærdigt.... sidder her og græder på jere vejne....... Bjarke har nogle stærke forældre med en sund fornuft det er jeg slet ikke i tvivl om... det bliver hårdt... det ER hårdt.. alle mine tanker vil være hos jer og lille Bjarke hele tiden ... SOV SØDT ... når tiden er der...... og vær stærke i skal nok klare det... selv om alt er svært at forstå lige nu smiley

• #21   25. jul 2008 Hvor er det en stor tragedie der har ramt jer... er meget ked af det på jeres vegne.... Der findes ingen ord der kan trøste i sådan en situation, men mange varme tanker herfra.....

• #22   25. jul 2008 årh hvor er det dog en trist historie.. føler med jer! ):

• #23   25. jul 2008 Hvor er jeg ked af at hører dette!! Sender dig og din kæreste en masse tanker og energi og mod til den tid i skal igennem.
    Jeg kan kun forestille mig den smerte du må føle, og hvor er det dog uretfærdigt. Men i disse situationer bliver man nød til at tro på, at der er en mening med det hele. Måske var hans opgave her på jorden at gøre to mennekser rigtig lykkelige for en stund, at berige deres liv med glæde og lykke de aldrig før har kendt til. Og vigtigst af alt skal du huske at lille bjarke får fred, i den forstand at han med hans sygedom og hjertefejl skulle have mødt mange udfordringer.
    Ved godt det kan være svært at tænke sådan lige nu, men det bliver man nød til.. ellers giver livet i sig selv ikke mening.
    Men jeg føler for dig og hele din familie. Ingen burde blive udsat for dette!
    De kærligste tanker herfra

• #24   25. jul 2008 åhh kære anne mai, hvor skal man finde ordene til jer, hvor er det svært.
    Der er ikke folk der kan sætte sig ind i nettop jeres sitiation, der er ingen der kender jeres følser osv. Men en ting kan vi, vi kan støtte jer, hjælpe jer på bedst mulige måde, og sige, kom endelig herind og skriv med os.

Jeg og min kæreste håber den lille gave kunne give et indtryk af at der bliver virkelig tænkt på jer herinde.
    ja, tårerne kan ikke holdes tilbage ved såen noget her.

Sender alle de varmeste tanker til jer, mange lyse solstråler, og husk nu vi er her for jer...

• #25   25. jul 2008 Puha, sidder her og tårene triller bare ned af kinderne. Hvor er det bare trist og tragisk at hører. Ved godt der ikke rigtig er noget man kan sige eller gøre, der vil stoppe den smerte og sorg i føler, men sender jer de varmeste og kærligste tanker herfra...

• #26   25. jul 2008 Med tårene hængende i en tynd tråd, sidder jeg her og prøver, at skrive det "rigtige"....lige nu er det en umulig opgave for jeg kan ikke sætte ord på den følelse I må sidde med lige nu.....det er så uretfærdigt. Men som Brina J så smukt skriver bliver I nødt til, at tro på en højere mening med de ting der sker igennem livet......

I elsker Bjarke, han er en del af jer - men på et tidspunkt skal I give slip - alt alt for tidligt.....jeg er tom for ord - sidder bare og føler man skal gøre eller sige et eller andet som kan hjælpe, men intet hjælper lige nu. I skal være der for hinanden og for Bjarke.

- Christina

• #27   26. jul 2008 de dybeste medfølelser herfra det er vel nok en sørgelig tragedie for jer
    kunne slet ikke forestille mig hvordan det må føles at stå i den situation du gør
    trøste krammer herfra

det er måske det bedste for jeres lille dreng så han ikke skal lide når han blev født med både downs og hjertefejlen
    tanker herfra selvom vi ikke kender dig

• #29   26. jul 2008 har skrevet dig en sms over mobilen..
    jeg tænker på jer hele tiden..

• #30   28. jul 2008 tak for alle søde ord herinde. det varmer meget

• #31   28. jul 2008 Hvor er det trist at læse dette, er rigtig ked af det på jeres vegne, og jeg kan slf. ikk sætte mig ind i hvor hårdt i må have det, men er overbevidst om at det ikk er nemt..Som andre os har skrevet, så ved man slet ikk hva man skal skrive til dig, da ingen ord kan give dig/jer en rask dreng. Rigtig sødt navn i har valgt at give ham..
    Masser af kram og tanker fra mig af :o)

• #32   28. jul 2008 det gør mig utrolig ondt og læse, ingen ord kan trøste.
    Det vigtigste er at få snakket åbent om det tror jeg.
    Få sagt ordenligt farvel når tiden er til det.
    De varmeste tanker og medfølels
    fra steffani og marcus

Kommentér på:
TAK TIL JER DER HAR SENDT MIG TANKER

Annonce