1.868 visninger
|
Oprettet:
Min datter hoster? {{forumTopicSubject}}
Min datter på 2 år hoster helt vild, det er især slemt når hun sover. Hun er ellers frisk nok, så det er nok bare en af de trælse virusser derr flyver rundt nu. Sidst det var galt, sagde vores læge at vi ku gi hende noget panodil og hvis det ikke hjalp lidt, ku i gi benylan. Dengang virkede panodilen fint. Men nu gør det ikke. Læste lidt om det der benylan, og synes ikke det lyder særlig betrykkende at gi hende noget med alkohol i...?!
Hvad gør i når det er helt slemt?
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Der er ikke meget at gøre, er selv igennem det samme med Mille.
Havde hende til læge forleden.
Men jeg laver the til Mille, ikke skold hed, men lunken the, det er hun vild det, og det lindre da lidt..
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 1 Emner: 142 Svar: 1.532
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 18
Men, den løsning som lægen foreslog, og som virkede, var at give hende lidt flydende børnepanodil, og det virkede rigtig godt. Det kunne også lindre hendes lidelser hvis vi sørgede for at hun havde det lidt køligt, eller gik en kølig aftentur med hende i vognen. Det hjælp også at lægge et håndklæde under hendes madras, så hun fik hævet hovedet.
Nu bør du ikke læne dig op ad noget der bliver sagt herinde, hvis du tror at det er alvorligt, for så er det altså en læge du skal spørge. Jeg ved heller ikke om det kan være falsk strubehoste hér om sommeren, det kan jo også sagtens være en virus som du selv påpeger. I så fald er der jo ikke så meget at gøre, udover at prøve at lindre det med lidt panodil ell. lign, og tålmodighed.
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 6 Svar: 36
Vi har ikke hævet sengen, da hun ligger meget uroligt.
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Det hjalp fantastisk godt og hun sov hele natten. Første gang hun havde det rettede jeg mig nemlig ikke efter det lægen sagde fordi at frisk luft og hæve hovedgærdet lidt da ikke hjælper på så slem hoste.
Men ærligt det gjorde det virkelig. Specielt det med at knalde vinduerne helt op og pakke dem passende ind. Det letter vejrtrækningen at hæve hovedgærdet lidt.
Hun fik dog ikke panodil men Bricanyl efter lægens anvisning. Det hjalp dog ikke en pind synes jeg, så ville pakke hende ind, knalde vinduer og døre op så der bliver noget gennemtræk og hæve hovedgærdet lidt. Det virker virkelig meget!
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 1 Emner: 142 Svar: 1.532
Min datter hoster?