{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mælk
  • #2   27. jul 2008 JA Jeppe har jaft problemer med det: Og det skal lige siges at det anbefales at det er sød mælk, men her har begge mine fået minimælk som os andre, men mere fedti deres mad.
    Men Jeppe havde en periode på 4 uger hvor han blev ved med at have tynd mave, og da jeg er intolerant overfor visse mælketyper fak jeg taget en bæodprøve der viste at alt var i orden( De kan ikke se om man er intolerant) Og jeg fik af vide at jeg skulle holde ham fra mælk, jeg fandt dog en laktosefri mælk men det hjalp ikke.
    Da det var prøver tog jeg fat i min sp og bad om råd da det nu havde varet længe og det var uanset om det var mælk i maden eller fra hans kop, han fik tynd mave. Hun gav det råd at han fik alt andet end mælkeprodukter resten af ugen(Torsdag) og ristet brød og tørre kiks ovs, selvfølgelig også kartofler osv, men ingen mælkeprodukter overhovedet. Og om mandagen skulle vi starte lige så stille op igen.
    Det hjalp, har ikke haft nogen problemer siden, men er meget obs på om mine børn skulle begynde at reagere på mælken da jeg ved af dyrkøbt erfaring at det er modbydeligt og gør mega ondt : (

    Men prøv helt klart at fjerne alt hvad der hedde mælkprodukter fra hans mad i 3 til 4 dage og så start stille op. Min Sp fortalte at de små børns slimsække i tarmen er meget sarte og derfor nemt kunne skubbes ud af balance, og det var problemet med Jeppe, at de nåede ikke at komme ordentligt i balance før jeg eksponerede ham for mælk igen : (

    God bedring


  • #3   28. jul 2008 min sp siger jeg skal give letmælk eller skummælk men holder mig fra det ind til videre

Kommentér på:
mælk

Annonce