7. mar 2010 Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 27 Svar: 94
Nattespisning :) {{forumTopicSubject}}
Min datter på 5 måneder spiser stadig om natten (jeg ammer)
Jeg prøvede i ca 14 dage at give hende vand i stedet for bryst, men det vil hun bare ikke ha' og blev hys Og holdte mig vågen i 1½ time. Og det er nemmere at give hende bryst, for så sover hun 34 timer bagefter igen..
Hvornår stopper de kære små med at vil spise om natten?
Og hvordan med sengetider? - Victoria falder først i søvn mellem 21.30 og 23.30.
Jeg glæder mig meget til at hun kommer ind i en mere passende rytme
Men jeg er jo nok selv skyld i det. Jeg har jo ingen fast rytme nu, da jeg jo stadig er på barsel og bare nyder hende og lader hende sove længe om morgenen...
Hvordan ser jeres rytmer ud??
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Emily sov igennem fra hun var 1 mdr og blev ammet..
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
som der er skrevet oppe i en tråd så er det vigtigt med rytmer, min dreng er nu 3mdr næsten & Han har faste rytmer med sovetider, han sover fra halv 9 om aftnen også vågner han jo der godt klokken 5, sover så igen til klokken halv 9 eller halv 10.. sover først ved en 11-12 tiden til en 13tiden, også sover han hen omkring aftensmad tid
.. Se om du ikke kan få en rytme op at køre, selvom du nyder den bette, så det vigtigt
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 27 Svar: 94
Det er bare der om aftenen hun ikke falder i søvn før rimelig sent..
Og med det arbejde jeg har, når jeg en gang skal starte, der ville der heller ikke kunne komme en rytme, for jeg har en del fridage, men har så døgnvagter og aftenvagter og nogle dage skal jeg starte kl 10 først..
Men jah,det skal vel nok komme på et tidspunkt
Nattespisning :)