{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Nattespisning :) {{forumTopicSubject}}

Min datter på 5 måneder spiser stadig om natten (jeg ammer)
Jeg prøvede i ca 14 dage at give hende vand i stedet for bryst, men det vil hun bare ikke ha' og blev hys smiley Og holdte mig vågen i 1½ time. Og det er nemmere at give hende bryst, for så sover hun 34 timer bagefter igen..

Hvornår stopper de kære små med at vil spise om natten?
Og hvordan med sengetider? - Victoria falder først i søvn mellem 21.30 og 23.30.
Jeg glæder mig meget til at hun kommer ind i en mere passende rytme smiley
Men jeg er jo nok selv skyld i det. Jeg har jo ingen fast rytme nu, da jeg jo stadig er på barsel og bare nyder hende og lader hende sove længe om morgenen...

Hvordan ser jeres rytmer ud??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nattespisning :)
  • #2   28. jul 2010 det forskelligt mine holdt op ved 4 md aldren og min veninse er 1 år og er først holdt op nu.. måske kan hun sove lidt længre på en flaske vælling til natten men utroligt vigitig med en ordenlig rytme og rutine med så små..

• #3   28. jul 2010 Bella får flaske men har sovet igennem siden hun var 2½ mdr ..
    Emily sov igennem fra hun var 1 mdr og blev ammet..

• #4   28. jul 2010 Jeg ammer nu ikke mere, men gir stadig en flaske om natten, eller det er vel morgen når den er halv 5-5 inden den bette vågner smiley
    som der er skrevet oppe i en tråd så er det vigtigt med rytmer, min dreng er nu 3mdr næsten & Han har faste rytmer med sovetider, han sover fra halv 9 om aftnen også vågner han jo der godt klokken 5, sover så igen til klokken halv 9 eller halv 10.. sover først ved en 11-12 tiden til en 13tiden, også sover han hen omkring aftensmad tid smiley
    .. Se om du ikke kan få en rytme op at køre, selvom du nyder den bette, så det vigtigt smiley

• #5   28. jul 2010 Jamen ejg har en nogenlunde rytme. Hun sover til formiddag og eftermiddag.
    Det er bare der om aftenen hun ikke falder i søvn før rimelig sent..
    Og med det arbejde jeg har, når jeg en gang skal starte, der ville der heller ikke kunne komme en rytme, for jeg har en del fridage, men har så døgnvagter og aftenvagter og nogle dage skal jeg starte kl 10 først..

Men jah,det skal vel nok komme på et tidspunkt smiley

Kommentér på:
Nattespisning :)

Annonce